Diferencies ente revisiones de «Mártir»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Preferencies llingüístiques
m Iguo testu: -"see" -"sede"
Llinia 12:
Anguaño, la [[Ilesia católica]] incoa el procesu de [[beatificación]], pa depués dar pasu al de [[canonización]], cuando un fiel católicu que gocia de fama de martiriu porque, siguiendo a Xesucristo más de cerca, sacrificó la so vida nel actu del martiriu. La fama de martiriu ye la opinión estendida ente los fieles alrodiu de la muerte sufierta pol siervu de Dios sía pola fe o por una virtú rellacionada cola fe.
 
Esti procesu suel durar dellos años, ente otros motivos, pol estudiu fondu y refechu que se realiza de la vida y contestu históricu y escritos (si hai). Nesti procesu suelen intervenir numberosos espertos en toles materies y suel escuchase tantu los testimonios favorables como los d'aquellos que tán en contra. La [[Santa SeeSede]], suel poner especial curiáu y percuru nel estudiu de les causes rellacionaes con personaxes controversiales.
 
En munches ocasiones llevanten edificaciones relixoses posteriores ellí onde se produció'l martiriu d'un cristianu. Exemplu d'ello ye'l llugar de martiriu de [[San Servando y San Germán]], asitiáu según la lleenda en [[San Fernando (Cádiz)]], ermita que podemos contemplar na imaxe.