Diferencies ente revisiones de «Sacerdote»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Preferencies llingüístiques
m Iguo testu: -"see" -"sede"
Llinia 68:
Amás, restauróse nel ritu llatinu de la Ilesia Católica'l [[diáconu|diaconáu]] permanente. A él apuerten xeneralmente varones casaos anque non de manera esclusiva, y exercen una función de collaboración colos presbíteros, especialmente al traviés de la organización de les obres de caridá, visites a enfermos y la predicación. Tamién alministren el sacramentu del [[bautismu]] y del [[matrimoniu]]. En delles comunidaes católiques de [[Hispanoamérica]] tamién esisten los "fiscales"{{citarequerida}}, instituyíos mientres la dómina colonial, que cumplen funciones similares a les d'un diáconu.
 
La Ilesia Católica considera'l sacerdociu como una [[Vocación relixosa|vocación]] o llamada de Dios. El candidatu al sacerdociu ingresa nun [[Seminariu sacerdotal|seminariu]], institución educativa reservada a esta finalidá. Pa ingresar nel seminariu suélense esixir los mesmos requisitos que p'aportar a estudios cimeros en cada país, pero amás esíxese un informe psicolóxicu. La formación nel seminariu tien una función de discernimiento vocacional (el candidatu hai de comprobar mientres los años de seminariu si tien verdadera vocación) y de formación académica y pastoral. El plan d'estudios ye marcáu poles directrices de la [[Santa SeeSede]] que distribúi la so formación en dos años de [[Filosofía]] y trés de [[Teoloxía]], a los qu'en delles diócesis añede un añu propedéutico o preparatorio, amás d'otres qu'añeden unu o dellos d'especialidá teolóxica o práutica pastoral, mientres el que yá se suel ordenar al candidatu de diáconu.
 
Según l'Evanxeliu, el sacerdote ye sal de la tierra, la lluz del mundu, pescador d'almes, l'amigu íntimu de Jesús, el pastor vixilante de la grey cristiana, perdonador de pecaos, el predicador d'Evanxeliu, el sacrificador del cuerpu y sangre del Señor, el mensaxeru del Fíu de Dios. Nel usu común hispanu parlante, al sacerdote católicu suélse-y denominar 'padre'.