Diferencies ente revisiones de «Floriano Vieira Peixoto»

Contenido eliminado Contenido añadido
mSin resumen de edición
BandiBot (alderique | contribuciones)
m Bot: Troquéu automáticu de testu (-Ríu de Janeiro +Rio de Janeiro)
Llinia 5:
 
== Biografía ==
De familia probe, foi criáu pol so padrín y tíu, el coronel [[José Vieira de Araújo Peixoto]]. Floriano Vieira Peixoto estudió nuna escuela primaria en [[Maceió]], [[Alagoas]], a los 16 años foi a [[RíuRio de Janeiro]] y matriculáu nel [[Colexu São Pedro de Alcântara]].
 
Ingresó a la Escuela Militar en [[1861]]. En [[1863]] xubió al grau de teniente primeru, siguiendo la so carrera militar. Floriano yera formáu en Ciencies Físiques y Matemátiques.
Llinia 15:
N'efectu, d'alcuerdu a la Constitución de 1891, ante la vacancia de la Presidencia antes de los 2 años del periodu presidencial, tenía d'efectuase una nueva eleición. Sicasí, Peixoto, quien asumió'l poder tres l'arrenunciu de Fonseca antes de trescurríu un añu del mandatu, sostuvo que conforme a les disposiciones transitories constitucionales diches normes sobre una nueva eleición nun-y yeren aplicables, polo cual desempeñóse nel poder executivo como ''"Vice-Presidente de la República"'' hasta'l términu del periodu en 1894.
 
El llamatu de "mariscal de fierro" yera por cuenta de la so actuación enérxico y dictatorial, pos actuó con determinación al encalorar les socesives rebeliones que marcaron los primeros años de la república de [[Brasil]]. Ente estes, la Revuelta de l'Armada na ciudá de [[RíuRio de Janeiro]], liderada pol almirante [[Saldanha da Gama]], y la Revolución Federalista en [[Ríu Grande del Sur]], que tuvieron sofitu estranxeru. Dempués de la victoria de Floriano sobre esa segunda revuelta, el nome de la ciudá de ''Nossa Senhora de Desterro'', en [[Santa Catarina]], foi camudáu a [[Florianópolis]] ("la ciudá de Floriano").
 
Floriano Peixoto apurrió'l poder el [[15 de payares]] de [[1894]] a [[Prudente de Morais]], morriendo un añu dempués, na so facienda.