Diferencies ente revisiones de «Fusión nuclear»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Iguo testu: -"núcleu" +"nucleu"
BandiBot (alderique | contribuciones)
m Bot: Troquéu automáticu de testu (- fasta + hasta )
Llinia 21:
* '''Nel 24 de mayu de 2006''' los siete socios del proyeutu [[ITER]] --Xunión Europea, Xapón, Estaos Xuníos, Corea del Sur, India, Rusia y China-- firmaron en Bruxeles l'alcuerdu internacional pal llanzamientu del reactor de fusión internacional col modelu [[Tokamak]], que se construyirá en [[Cadarache]], nel Sudesti de Francia, faciendo usu del diseñu Tokamak. Los costes de construcción del reactor s’estimaron en 4.570 millones d'euros, y la duración de la construcción en 10 años. La Xunión Europea y Francia se comprometieron a contribuyir col 50% del costu, demientres que les otres seis partes alcordaron aportar caúna alredor del 10%.
 
* '''Nel 21 de payares de 2006''' el proyeutu [[ITER]] foi bautizáu en París. Los socios que llevarán a cabu esti proyeutu han firmáu un alcuerdu de carácter provisional nel palaciu de L'Elysée. Los documentos firmaos foron entregaos al representante de l'Axencia Internacional d'Enerxía Atómica formalmente. L’organismu ITER entamará les operaciones fastahasta qu'entre en vixencia l'alcuerdu de xeitu definitivu, facia 2007. Pal proyeutu se contia con un presupuestu inicial de 10.000 millones d'euros, dellos que gran parte sedrán invertíos na construcción del propiu reactor.
 
Como datu curiosu ye válidu agregar que de conseguise la fusión nuclear controlada a gran escala, una milla cuadrada de agua contendría la mesma enerxía que tolos yacimientos petroleros coñocíos y los que s’estiman ensin atopar.