Diferencies ente revisiones de «Arion ater»

Contenido eliminado Contenido añadido
Sin resumen de edición
Etiquetes: Edición de móvil Edición de la web pa móvil
BandiBot (alderique | contribuciones)
m Bot: Troquéu automáticu de testu (- fasta + hasta )
Llinia 22:
Son quien a vivir en munches clases d'hábitats, y esisten especies terrestres y marines. La infraorde [[Nudibranchia]] pertenez a los llimiagos marinos, demientres que la infraorde '''Stylommatophora''' pertenez a los llimiagos terrestres.
 
Los éntepasaos de los llimiagos vivíen na [[mar]]. Evolucionaron y tresformáronse a lo llargo'l tiempu fastahasta llegar a ser 103.000 especies estremaes. La evolución más importante ente los llimiagos que fixéronse terrestres, foi la tresformación de les [[branquies]] en [[pulmón|pulmones]].
 
==Families==
Llinia 55:
L'actividá de los llimiagos camuda dependiendo de la especie, y amás ye pervariable ente individuos de la mesma especie o nun mesmu individuu ensegún les condiciones meteorolóxiques.
 
Los llimiagos salen en xeneral pela nueche, fastahasta un determináu llímite máximu de temperatura y non más alló d'un determináu mínimu.
 
Los llimiagos de güerta nun se mueven cuando la temperatura ta perbaxo los 5°C. L'intervalu de temperatures pa l'actividá de los llimiagos buxos asítiase nun máximu de 18°C y son inactivos perbaxo los 0°C. Los llimiagos muerren perbaxo los -3°C pero polo xeneral ocúltense no fondero'l suelu cuando la xelada aporta.
Llinia 69:
L'alimentación de los llimiagos ye bayurosa. Aliméntense davezu y no posible con texíos vexetales pero puen consumir tamién borrafes animales. El gran llimiagu o'l pequeñu llimiagu buxu quier más les plantes que la superficie'l suelu. Davezu son atrayíos por plantes en descomposición. En periodu de seca, los pequeños llimiagos viven dientro'l suelu y mordigañen les partes subterránees de les plantes.
 
Un llimiagu ye quien a comer fastahasta la metá'l so pesu nuna nueche. El llimiagu buxu absorbe ente 30 y 50 mg al día, pero'l gran llimiagu pue tragar ente 5 y 10 g al día. Dellos llimiagos aliméntense d'una vegada, pero otros abastécense en socesives ocasiones endurante la mesma nueche.
 
==Reproducción==
Llinia 76:
Pon los güevos ente dalgunos díes y delles selmanes depués del acoplamientu, dependiendo la especie. Un llimiagu ye quien a poner ente 100 y 500 güevos, en paquetes de 10 a 50, deposítalos nun furacu escaváu na tierra o embaxo d'un abellugu. Los güevos son reondos, de collor mariellu o cuasi tresparentes.
 
La duración de la [[incubación]] de los güevos tien rellación direuta coles condiciones climátiques, sobremanera la temperatura. A 5°C la incubación durará fastahasta tres meses, demientres qu'a 20°C dos a tres selmanes son abondo. El mugor del suelu ha d'asitiase ente 40% y 80%. En saliendo los güevos, los llimiagos miden dalgunos milímetros y son tresparentes. viven de nueve a dieciocho meses ensegún la especie y la rexón. Son quien a orixinar una nueva xeneración al añu, ca dos años o dos al añu.
 
==Semeyes==