Diferencies ente revisiones de «Neuschwanstein»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Iguo testu: -"riegla" +"regla"
BandiBot (alderique | contribuciones)
m Bot: Troquéu automáticu de testu (- fasta + hasta )
Llinia 2:
'''Neuschwanstein''' ye un [[castiellu]] llevantáu por orde de [[Lluis II de Baviera]] (n'[[alemán]] Ludwig), y significa ''la nueva piedra del Cisne'' (''Schwan'' significa Cisne). Alcuéntrase en [[Baviera]], [[Alemaña]].
 
Lluis pidió dos condiciones na so construcción: primera, sería edificáu por trabayadores bávaros, y con materiales bávaros, lo que favoreció la creación d'una artesanía poderosa en Baviera que fixo d'ella unu de los mayores enclaves industriales d'Alemaña fastahasta los nuesos díes. Y segunda, por fuera debía asemeyase a los castiellos de los cuentos de [[Fada|fades]] que tanto admiraba na so mocedá, pero per dientro debía tener tolos avances teunolóxicos de la dómina.
El castiellu asemeyábase tanto a los cuentos tradicionales alemanes que foi escoyíu pola compañía [[Walt Disney Pictures|Walt Disney]] como modelu pa'l castiellu de la ''Bella Durmiente'', el cual ye'l principal símbolu (tienen una réplica nesti parque) del Disneyland Resort Paris o [[Eurodisney]]. Per dientro, amás de continues referencies a estos cuentos o a diverses lleendes y personaxes medievales ([[Tristán ya Isolda]], [[Fernando el Católicu]]), contién una completa rede de lluz llétrica, el primer [[teléfonu]] móvil de la historia (con una cobertura de seis metros), una cocina qu'aprovechaba la calor siguiendo regles ellaboraes por [[Leonardo da Vinci]], y prestoses vistes y paisaxes de los [[Alpes]], incluyendo una cascada que podía contemplase dende l'habitación del gobernante.