Diferencies ente revisiones de «Pautos del Laterano»

Contenido eliminado Contenido añadido
Replacing VaticanCity_Annex.jpg with File:Vatican_City_annex.jpg (by CommonsDelinker because: File renamed: Criterion 6 (maintenance or bug fix)).
BandiBot (alderique | contribuciones)
m Bot: Troquéu automáticu de testu (- fasta + hasta )
Llinia 40:
=== Les condiciones financieres ===
 
Depués de la perda de los Estaos Pontificios, la Santa Sé afayábase nuna situación financiera difícil. En 1871, la ''llei de Garantíes'' ufiertaba la suma de dos mil millones de lires como compensación pola perda d'aquellos y de los bienes eclesiásticos. Les Garantíes foron refugaes por tolos papes, dende 1871 fastahasta los acuerdos del Laterano. Con ocasión d'estos últimos, Mussolini propunxo esta mesma suma aumentada colos intereses, aportando fastahasta la cantidá total de cuatro mil millones de lires.
 
Esta suma nun se dará directo al Vaticanu. La Santa Sé recibió de fecho 750 millones de lires n'efeutivo y títulos al 5% d'un valir nominal de mil millones de lires, confiaes por Píu XI a l'Alministración especial de los bienes de la Santa Sé.
Llinia 58:
=== L'acuerdu cordial ===
 
L'oxetivu de Mussolini con estos acuerdos yera'l d'acercar la Ilesia a les idees faxistes. El de la Ilesia yera'l de restaurar un estáu católicu. Entrambos fracasaren, pero les rellaciones remanaron bones ente la Ilesia y el gobiernu faxista fastahasta [[1945]]. Asina, en [[1931]], la Ilesia concede nueves garantíes sobro Acción Católica, a la que-y reafirma'l carácter relixosu y diocesanu.
 
La única crisis d'importancia refierse una vuelta más a les organizaciones católiques llaiques, vistes pol gobiernu faxista como una amenaza. Mussolini, contrariu a atacar la Ilesia abiertamente, como facía Hitler al mesmu tiempu, prefier aiciones d'intimidación contra los militantes católicos. En xineru de [[1938]], Píu XI amenaza con represalies d'escomulgar el faxismu y el gobiernu de Mussolini. Finalmente, en [[1939]], Mussolini obtién una reforma nos estatutos d'Acción Católica.