Diferencies ente revisiones de «Benarrabá»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Preferencies llingüístiques
BandiBot (alderique | contribuciones)
m Bot: Troquéu automáticu de testu (- aprosim + aproxim)
Llinia 50:
Realízase una representación en vivu, per parte de vecinos del conceyu, de delles escenes del Autu Sacramental de los Reis Magos.
 
Ye una tradición que tuvo llugar per primer vegada na primer metá del sieglu XX y que tien llugar el día 5 de xineru a partir de les 21:00 h de la nueche aprosimaoaproximao. Los vecinos del pueblu (tantu neños, como mozos, como adultos) representen a paxes, reis, pastores, conseyeros y anxelinos, formando un cortexu empuestu por una estrella (que ye tresportada pol meyor burru del pueblu y "Miguelito") al igual que cunta la tradición. Los Reis Magos acaballen al llombu de mulares engalanaos pa una ocasión tan especial.
 
La representación estremar en 5 actos, cada unu d'ellos represéntase nuna parte del pueblu, mientres l'intre d'un actu a otru los reis magos al llombu de los mulares son acompañaos polos espectadores y van llanzando carambelos. Tou ello col coru de Benarraba cantando villancicos. El ''primer actu'' realizar na Plaza Veracruz: represéntase la llegada de José y María a Belén buscando posada. El ''segundu actu'' llevar a cabu na entrada del Hotel Banu Rabbah, nel los Reis Magos atópense y empiecen a falar sobre les estrelles y sobre lo que diz caúna, amosando gran polveru al atopar el badagüeyu de la nacencia del Fíu de Dios. Nel ''tercer actu'', al pie de una gran fogata, atópense los Reis y un grupu de pequeños pastorcitos. Estos cúnten-yos maravíes sobre'l neñu Dios, los regalos que-y fixeron y ónde ta. Nel ''cuartu actu'' realizar nel conceyu (la casa de Herodes, que ta protexida polos sos soldaos) interprétase les visites de los Reis d'Oriente al rei d'Israel, Herodes, pa preguntar sobre'l llugar onde hai de nacer el Mesíes, siendo les escribes de Herodes los que lleen la profeccia. El ''quintu actu, ''realizar na "fonte mala", llugar onde s'instaura'l portal de Belén. Equí represéntase'l deseyáu alcuentru ónde cada Rei Magu adora al neñu y, en prueba de la so devoción, cada unu lléva-y un regalu.