Diferencies ente revisiones de «Star Wars»

Contenido eliminado Contenido añadido
BandiBot (alderique | contribuciones)
m Bot: Troquéu automáticu de testu (-Aproximadamente +Aproximao)
BandiBot (alderique | contribuciones)
m Bot: Troquéu automáticu de testu (- fasta + hasta )
Llinia 57:
 
== Universu espandíu ==
Tres la triloxía orixinal, l'[[universu de ficción]] de Star Wars siguió medrando n'otros medios, principalmente al traviés de noveles y cómics, onde les hestories yeren polo xeneral compatibles, formando una cronoloxía que partía dende miles d'años enantes de les películes fastahasta los descendientes de los protagonistes d'elles. A esti «universu» qu'enanchaba l'orixinal «oficial» de les películes nómase-y «Universu Espandíu». Desgraciadamente, la mayor parte d'estes hestories son claramente contradictories colos episodios I, II y III, que se ficieron depués, lo que fai que'l so futuru seya inciertu, especialmente depués de l'apaición de cómics qu'enanchen la continuidá d'esos episodios.
 
=== Lliteratura ===
Les seyes primeres películes de Star Wars enseñen les bases pa les docenes y docenes de llibros escritos. Munchos de los llibros tan autorizaos por [[LucasFilm]]. Les hestories esplicaes nestos llibros enánchense dende enantes de «The Phantom Menace» fastahasta depués de «Return of the Jedi». La función d'estos llibros ye espander el mundu de Star Wars.
 
[[File:Monumental Plaza de España de Sevilla.jpg|thumb|500px|Plaza d'España de Sevilla, que s'usó como base pa los esteriores del Palaciu Real de [[Naboo]] nel episodiu de L'Amenaza pantasma]]
Llinia 66:
 
* [[Periodu de l'Antigua República]]: Abarca dellos milenios y describe la hestoria de les antigües guerres ente Siths y Jedis, asina como la so tresformación na Orde Jedi.
* [[Era del Surdimientu del Imperiu]]: Narra los asocedíos tres la «estinción» de los Sith fastahasta la [[Guerra de los Clones]] y la [[Purga Jedi]], l'entamu del [[Imperiu Galácticu]] fastahasta la [[Guerra Civil Galáctica]] y l'Episodiu IV.
* [[Era de la Rebelión]]: Narra dende'l cuartu episodiu fastahasta un añu depués del sestu. Comprende la Guerra Civil Galáctica y la conversión de la Rebelión na Nueva República.
* [[Era de la Nueva República]]: Narra los venti años que vienen depués del episodiu sestu y demientres un gran númberu de noveles amuesase'l resucitar de la República y de los Jedi.
* [[Era de la Nueva Orde Jedi]]: Más de diez años nos que s'acaba la República y nos que la Nueva Orde Jedi ha lluchar por xunir tola galaxa nuna llucha común.