Diferencies ente revisiones de «Manchuria»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Iguo testu: -"namá" +"namái"
m iguo plurales
Llinia 1:
[[Archivu:Manchuria.png|240px|thumb|Llendes hestóricas de Manchuria, destácase en roxu más oscuru l'actual Manchuria china]]
'''Manchuria''' (oficialmente ''Dongbei Pingyuan'') ye una rexón allugada al noroeste de [[China]] la cuala cunta con una superficie de 801.600 km², y que comprende las provinciasprovincies chinas de [[Liaoning]], [[Heilongjiang]] y [[Jilin]], asina comu la parte oriental de la rexón autonoma de [[Mongolia Interior]]. La súa antiga capital ye ''Mukden'' (anguaño [[Shenyang]].
 
== Xeografía ==
Llinia 16:
[[File: Manchukuo map.png|thumb|right]]
Dende [[1894]] fou una rexón disputada por [[Xapón]] y por Rusia, lu que fixo qu'españara la [[guerra rusu-xaponesa]] de [[1904]], na que venciéu'l país nipón y anexonóu la rexón en [[1931]], y entamóu un gobiernu títere sol nome d'Imperiu de [[Manchukuo]]. Talu yera l'interés de Xapón na rexón qu'obligóu al débil postreiru emperadore chinu, [[Puyi]], a proclamase Emperador de Manchukúo, sol nome de ''Kang De''. Esta inxerencia na poderosa China foi ún de los moitvos polos que los Estaos Xuníos entraran na [[Segunda Guerra Mundial]].
Tres la derrota xaponesa na Guerra, l'armisticiu robráu en [[1948]] declaraba esplícitamente que Manchuria pasaría a ser parte integrante de la [[Repúbica Popular China]] y, en [[1959]], la rexón fou dividida ente la Mongolia Interior y las provinciasprovincies de Liaoning, Heilongjiang y Jilin.
 
[[Categoría:China]]