Diferencies ente revisiones de «Aeropuertu Internacional Long Thành»

Contenido eliminado Contenido añadido
BandiBot (alderique | contribuciones)
m Bot: Troquéu automáticu de testu (-El '''A +L''''A)
BandiBot (alderique | contribuciones)
m Bot: Troquéu automáticu de testu (-'l [[A + l'[[A)
Llinia 34:
L''''Aeropuertu Internacional de Long Thanh''' ye un proyectu aeroportuario en Vietnam, que se va allugar a 40 kilómetros al nordés de la [[ciudá Ho Chi Minh]]. Va Ser construyíu dempués de [[2010]]. L'aeropuertu va cuntar con cuatro pistes d'aterrizaxe (4000 metros x 60 metros) que van reemplazar al [[Aeropuertu Internacional Tan Son Nhat]] pa vuelos internacionales.
 
El plan maestru del nuevu aeropuertu foi aprobáu en [[abril]] de [[2006]]. La cortil va ser construyíu nel distritu de Long Thanh, provincia de [[Dong Nai]], a unos 50 kilómetros al nordés de la [[xiudad Ho Chi Minh]] y a 70 kilómetros al noroeste de la ciudá petrolífera de [[Vung Tau]], cerca de l'autovía 51A. L'estudiu de viabilidá del nuevu proyectu atopar en cursu. L'aeropuertu internacional Long Thanh va ser construyíu nuna área de 50 kilómetros cuadraos, y va tener 4 pistes (4.000 x 60 metros o 13.100 x 200 pies), les que van ser capaces d'atender grandes aviones como'l l'[[Airbus A380]].
 
El proyectu va estremar en dos etapes. La primera, inclúi la construcción de dos pistes paraleles y una terminal con una capacidá de 20 millones de pasaxeros al añu, que taría completada en [[2010]]. La segunda etapa, que s'espera que tea concluyida en [[2015]], va dexar al aeropuertu con trés terminales de pasaxeros y una terminal de carga diseñada p'atender 5 millones de tonelaes de carga al añu.