Diferencies ente revisiones de «Angie Dickinson»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Iguo testu: -"otorgar" +"dar"
BandiBot (alderique | contribuciones)
m Bot: Troquéu automáticu de testu (-influenci +influyenci)
Llinia 51:
Mientres la so cuarta temporada (xeneralmente reconocida como'l so meyor añu) ''La muyer policía'' llogró un ésitu rápido y considerable. Sicasí, a finales de la cuarta temporada, de 1978, la serie tuvo'l so añu más difícil, una y bones l'audiencia decayó por cuenta de los cambeos d'horarios na NBC y el nivel de los guiones yera bien paecíu a cuando'l programa recién empezaba. De resultes, la NBC decidió atayar la serie depués de cuatro temporaes y 91 episodios. Magar esto, Dickinson esfrutó interpretando a la curiosa policía n'unu de los programes policiales más influyentes de la hestoria de la televisión, y sería siempres recordada por esti papel. El mesmu añu que'l programa terminó, volvió interpretar el so papel de Pepper Anderson nel especial de televisión, ''Ringo'', co-protagonizáu por [[Ringo Starr]] y [[John Ritter]]; tamién formó parte de los Especiales de Navidá de [[Bob Hope]] pa la NBC, y, en 1987, tuvo presente como estrella convidada nun episodiu navidiegu de ''[[Saturday Night Live]]''.
 
L'impactu de ''Muyer Policía'' foi tal que non yá influyó a otres películes y series protagonizaes por heroínes muyeres belles pero fuertes, como ''[[Los Angeles de Charlie]]'', ''[[La Muyer Biónica]]'' y ''[[La Muyer Maravía]]'' a finales de los años 70, sinón que tamién inspiró una folada de solicitúes de muyeres pa trabayar en departamentos de policía n'Estaos Xuníos. Los periodistes dixeron que taben sosprendíos sobre la cantidá de muyeres policías que, al preguntar cómo escoyeren esi oficiu, respondieren que la so influenciainfluyencia fuera la serie.
 
En 1987, el Departamentu de Policía de Los Angeles premió a Dickinson con un Doctoráu honorariu, lo cual llevar a dicir a chancia: "Agora pueden llamame 'Doctora Pepper.'"