Diferencies ente revisiones de «Soberanos de Cerdeña»

Contenido eliminado Contenido añadido
m correiciones
m iguo plurales
Llinia 3:
== Historia ==
 
En [[1291]] el rei [[Jaime II d'Aragón|Jaime I de Sicilia]] heredaba la [[Corona d'Aragón]] tres la muerte del so hermanu [[Alfonso III d'Aragón|Alfonso III]]. El deséu del monarca de caltener [[Reinu de Sicilia|Sicilia]], conquistada per Aragón en [[1282]], alicó l'enfrentamientu con ellos franceses, pero la falta d'aliaos de Jaime favoreció un acercamientu de les partes engarraes.
El [[Tratáu de Anagni]] ([[1295]]) supunxo l'arrenunciu de Sicilia en favor de [[Carlos II de Anjou]], daqué que nun aceptaron los sicilianos, y la compensación de Cerdeña.
En 1297 concretóse'l tratáu cuando'l Papa [[Bonifacio VIII]] concedió la infeudación de [[Córcega]] y Cerdeña<ref>Salrach J.M. Espalder A. M (1995). La Corona d'Aragón: plenitú y crisis (Colección Historia d'España 12, Historia16). Pág 74</ref>. Sicasí la conquista nun foi fácil, yá que a la oposición de los sardos xunía la guerra contra [[República de Xénova|xenoveses]], rivales comerciales de los aragoneses na zona. La conquista aragonesa concretóse finalmente en [[1324]].