Diferencies ente revisiones de «Drakensberg»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Preferencies llingüístiques
BandiBot (alderique | contribuciones)
m Bot: Troquéu automáticu de testu (- aprosim + aproxim)
Llinia 17:
Los montes '''Drakensberg''' ("Montes del Dragón" en [[afrikáans]]) son los montes más altos de [[Suráfrica]], alzándose en Thabana Ntlenyana hasta los 3482 [[metro|m]] d'altor. En [[idioma zulú|isiZulu]], l'idioma de los zulúes, llámense '''''uKhahlamba''''', la "barrera de les llances". En Lesoto conózse-yos como '''''Maloti'''''.
 
Tán asitiaes na parte oriental de Suráfrica, corriendo aprosimaoaproximao por 1000 kilómetros xeneralmente del sudoeste escontra'l nordeste, con una curva nel noroeste que forma la frontera nordés de [[Lesoto]] con Suráfrica. Del cordal surden al oeste'l [[ríu Orange]] y el [[ríu Vaal]], y nel este y sur varios ríos más pequeños, el [[ríu Tugela]] sería'l más grande. El cordal dixebra la provincia [[KwaZulu-Natal]] de la [[provincia del Estáu Llibre]], asomando sobre la cercana mariña de Natal.
 
El picu más altu ye'l [[Thabana Ntlenyana]] de 3482 m. Ye tamién el picu más altu de Lesotho. Otros picos vultables son [[Mafadi]] de 3450 m, Makoaneng de 3416 m, [[Njesuthi]] de 3408 m (el picu más altu de Suráfrica), Champagne Castle de 3377 m, Giant's Castle de 3315 m y Ben Macdhui de 3001 m. Toos atópase na zona estremera con [[Lesoto|Lesotho]]; al norte de Lesotho el cordal gradualmente se más baxa y menos serrapatosa hasta la entrada en [[Mpumalanga]] onde los montes de [[cuarcita]] de los Drakensberg del Transvaal son más sedaes, desafiando tantu a los escaladores como a los escursionistes.