Diferencies ente revisiones de «Bancu central»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Iguo testu: -"see" -"sede"
BandiBot (alderique | contribuciones)
m Bot: Troquéu automáticu de testu (-influenci +influyenci)
Llinia 26:
* Supervisores de la solvencia y del cumplimientu de la normativa vixente, respectu de les entidaes de creitu, o otres entidaes o mercaos financieros que la so supervisión tea so la so tutela.
 
Toes estes característiques y funciones lleven a que los bancos centrales tengan gran influenciainfluyencia na política económica de los países y a que sían una pieza clave nel funcionamientu de la [[economía]]. Estos controlen el sistema monetariu, esto ye, el dineru que circula na [[economía]], procurando evitar que se produzan efectos adversos como los altos niveles de [[inflación]] o de [[desempléu]], según situaciones negatives nel sistema creiticiu ,al traviés de la regulación de les [[tases d'interés]] que los bancos ufierten o cobren a los sos veceros, y al traviés del encaxe bancariu que-y esixen a los bancos y otres instituciones financieres y del [[Réximes cambiarios|sistema cambiario]], controlando'l valor de la moneda local frente al de les monedes estranxeres.
 
== Emisión del dineru ==
Llinia 49:
** un mandatu mínimu, de periodu mayor al propiu del Gobiernu del Estáu al que pertenecen;
** la destitución namái en casu d'incapacidá o falta grave;
* Tórgase la concesión de creitos al propiu Estáu al que pertenecen, lo que lu protexe en mayor midida de cualquier influenciainfluyencia de los poderes públicos.
* El bancu central tien capacidá p'analizar, de forma independiente, los diversos fenómenos económicos que se presenten y de diseñar y aplicar la política al so cargu ensin tar suxetu a otres instancies del Estáu.