Diferencies ente revisiones de «Inxeniería de montes»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Iguo testu: -"proxectar" +"proyeutar"
BandiBot (alderique | contribuciones)
m Bot: Troquéu automáticu de testu (-Coloraes +Rojas)
Llinia 29:
En 1835 aprobóse un decretu pol cual tenía de crease una Escuela de Montes, iniciativa debida a [[Martín de los Heros]], militar y políticu lliberal qu'ocupó altos cargos, como'l de ministru de la Gobernación ya intendente de la Casa Real. Ésti, xuntu cola ayuda de Joaquín Campuzano, embaxador d'España en Saxonia, intentó traer a unu de los fíos de Cotta, profesor de Tharandt, col fin d'entamar la Escuela de Montes.
 
Tres el fallíu intentu, paez ser qu'Antonio Sandalio d'Arias foi'l que tuvo la idea d'unviar a Alemaña a discípulos sos con cuenta de se formaren na nueva ciencia de la Dasonomía, na Escuela de Tharandt. Los escoyíos fueron Agustín de Pascual y [[Esteban Boutelou|Esteban Botelou]]. Dambos tornaron en 1845, y al añu siguiente foi promulgáu'l Real Decretu pol que se creaba definitivamente la Escuela de Montes el 18 de payares de 1846, empezando a funcionar el 2 de xineru de 1848. Los aspeutos técnicos de puesta en marcha y organización, deber a Bernardo de la Torre ColoraesRojas (1792-1870), xurista, militar y primer direutor de la Escuela, qu'al pie de Agustín Pascual encargar de redactar el Reglamentu Orgánicu de la Escuela.
 
El profesoráu de la Escuela Especial d'Inxenieros de Montes nel momentu de la so creación taba formada por Agistón Pascual, profesor de Dasonomía; INndalecio Mateo, profesor de Matemátiques; Pedro Bravo, profesor de Topografía, y Luis Galfan, profesor d'Hestoria Natural, sustituyíu ésti por Miguel Bosch y Julia en 1850. En 1851, Pascual, Mateo, Bravo y Bosch recibieron el títulu d'inxenieros de Montes, actu que foi conocíu col nome de "Consagración de los Obispos". El so nomamientu obedecía a la necesidá de que pudieren esaminar oficialmente al alumnáu de la Escuela. En 1852 salió la primer promoción d'inxenieros de Montes de la Escuela de Villaviciosa de Odón.