Diferencies ente revisiones de «Celta»

Contenido eliminado Contenido añadido
BandiBot (alderique | contribuciones)
m Bot: Troquéu automáticu de testu (-Hestoria +Historia )
m Bot: Troquéu automáticu de testu (-Bolonia +Boloña)
Llinia 143:
Más al sur, los celtes allugáronse en [[Tracia]] ([[Bulgaria]]), onde vivieren demientres más d'un sieglu, y n'[[Anatolia]], onde s'afitaron los [[Gálates]]. Magüer del so aisllamientu xeográficu del restu'l la [[Céltica]], los Gálates caltuvieren la so [[llingua]], polo menos demientres setecientos años. [[San Xerónimu]], que visitó Ancira (anguaño [[Ankara]]) nel añu [[373]], sentenció que la so llingua yera abondo semeyante a la de [[Tréveri]], nel norte de la [[Galia]].
 
La tribu de los [[Boios]] dio'l so nome a [[Bohemia]] y [[BoloniaBoloña]], y descubriéronse oxetos d'arte celta y cementerios más hacia l'este, a lo que güei ye [[Polonia]] y [[Eslovaquia]]. Una moneda celta ([[Biatec]]) de [[Bratislava]] apruz na moneda eslovaca de 5 corones.
 
Dao que nun hai evidencies arqueolóxiques de les invasiones a gran escala en delles otres árees, esiste una teoría que caltién que la llingua y la cultura celta enantóse por contautu y non por invasión. Mas les invasiones celtes d'[[Italia]], [[Grecia]], y l'este d'Anatolia tan bien documentaes na hestoria griega y llatina.