Diferencies ente revisiones de «Guerra Fría»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Correición de nomes propios
m Iguo testu: -"extinción" -"estinción"
Llinia 422:
 
Esti periodu acolumbró una guerra estratéxica, política y científica. Diose una disconformidá ente dambes naciones tantu na creación de nueves teunoloxíes y armamentu, como na conquista del espaciu esterior.
Magar les condiciones nos tiempos de la Guerra Fría yeren otres, la división geopolítica imperante nel mundu dependía del dominiu de la extintaestinguida URSS (modelu de referencia pa futuros estaos socialistes) y Estaos Xuníos. L'actualidá amuesa que dicha atribución nun ta tan marcada como naquella dómina, pero los fechos recién amuesen que'l fin de la belixerancia falta enforma de ser un casu zarráu.
Ta claro que les diplomacies ente Rusia y Estaos Xuníos atopar nuna posición delicada, los distintos movimientos estratéxicos dan a pensar que la guerra sigue latente, la tensión ente una nación y otra esguiló más de la cuenta. El casu de [[Edward Snowden]], la [[Guerra Civil Siria|situación en Siria]] y la [[Crisis n'Ucrania de 2013-2015|crisis d'Ucraína]] inducieron a que les relaciones ente EE. UU. y Rusia empiecen a recordar a los años duros de la Guerra Fría; esperando esi momentu qu'acabe colos años de pactos y negociaciones que sostuvieron, pero los sos intereses oldeaos suelen torgar, y eso crea tantu riesgos como oportunidaes pa terceros.