Diferencies ente revisiones de «Aldous Huxley»

Contenido eliminado Contenido añadido
BandiBot (alderique | contribuciones)
m Bot: Troquéu automáticu de testu (-título = +títulu =)
m Iguo testu: -"Guion" -"Guión"
Llinia 86:
En 1942, los Huxley abandonen Los Angeles y retírense a vivir a [[Llanu (California)]], pequeña llocalidá californiana asitiada en cantu del [[desiertu de Mojave]]. Huxley amaba'l desiertu pol so poder simbólicu y gustába-y pasiar por él. Les sos llectures y meditaciones nel desiertu llevar a escribir la so siguiente novela, ''[[El tiempu tien de detenese]]'' (''[[Time Must Have a Stop]]'', 1944), inspirada nuna de les sos llectures preferíes, el ''[[Llibru Tibetanu de los Muertos|Llibru tibetanu de los muertos]]'' o ''[[Bardol Thödol]]'', y una antoloxía comentada de testos [[misticismu|místicos]] de tolos tiempos, ''[[La filosofía perenne]]'' (''[[The Perennial Philosophy]]'', 1945). Coles mesmes, en 1944, Huxley y Isherwood deciden collaborar nuna [[novela]] que pudiera ser afecha pa Hollywood y escriben ''[[Jacob's Hands]]'', que nun llega a publicar. Doce años dempués afacer pa la radio,<ref name=hands> (n'inglés) [http://www.telegraph.co.uk/culture/4716304/Paperbacks.html Paperbacks: ''Jacob's Hands''] ''[[The Telegraph]]'', consultáu'l 17 de xunu de 2011</ref> pero namái hasta 1998 publicaríase como llibru.<ref>[http://books.google.es/books?id=176I-oMT4MoC&pg=PA183&lpg=PA183&dq=%22Jacob's+hands%22+huxley+%22bradshaw&source=bl&ots=HYHwdS9Mw5&sig=aJtnRUqHOn9dC-zG5Xmx_yu_6Ok&hl=en&ei=c4_6TdCfEo2YhQeu7LSaAw&sa=X&oi=book_result&ct=result&resnum=7&vei=0CEkQ6AEwBg#v=onepage&q=%22Jacob's%20hands%22%20huxley%20%22bradshaw&f=false Meckier, Jerome y Nugel, Bernfried. ''Aldous Huxley Annual'', Volume 6] en Google Books. Consultáu'l 17 de xunu de 2011</ref>
 
Al concluyir la guerra, el matrimoniu abandona la soledá del desiertu pa instalase en Wrightwood, un caserío asitiáu en plenu monte, a lo cimero de la sierra que dixebra Los Angeles y [[Mojave (California)|Mojave]] y onde moren hasta 1949. Equí escribe un pequeñu volume d'ensayos, ''[[Ciencia, llibertá y paz]]'' (''[[Science, Liberty and Peace]]'', 1946) y una narración curtia en forma de guionguión cinematográficu, ''[[Monu y esencia]]'' (''[[Ape and Essence]]'', 1948).
 
En 1948 tornen a Europa y visiten París, Roma y la so antigua residencia nel sur de Francia. A la so vuelta a Estaos Xuníos treslládense, una vegada más, a una nueva casa con ampliu xardín en [[King's Road]], nes contornes de Los Angeles.