Diferencies ente revisiones de «Facebook»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Revertíes les ediciones de 139.47.6.86 (alderique) hasta la cabera versión de XabatuBot
Etiqueta: Reversión
m Iguo testu: -"vídeu" -"videu"
Llinia 45:
# Riestra de collacios: Nella l'usuariu puede amestar a cualaquier presona que conoza y tea rexistrada, siempres qu'acepte la so invitación. En Facebook puen alcontrase amigos col que se perdió'l contautu o amestar otros nuevos col que intercambiar semeyes o mensaxes. Pa ello, el servidor de Facebook tien ferramientes de busca y de suxerencia de collacios.
 
# Grupos y Páxines: Ye una de les utilidaes de mayor desenvolvimientu recién. Trátase d'axuntar presones con intereses comunes. Nos grupos puen añedir semeyes, vídeosvideos, mensaxes, etc. Les páxines, créanse con fines específicos y a diferencia de los grupos nun contienen foros de discutiniu, una y bones tán empuestes escontra marques o personaxes específicos y non escontra nengún tipu de convocatoria.
 
Amás, los grupos tamién tienen la so normativa, ente la cual inclúyese la prohibición de grupos con temátiques discriminatories o qu'afalen al odiu y falten al respetu y l'honra de les presones. Magar esto nun se cumple en munches ocasiones, esiste l'opción de denunciar y reportar los grupos que vaigan contra esta regla, polo cual Facebook inclúi un link en cada grupu'l cual diríxese escontra un cuadru de reclamos y quexes.