Diferencies ente revisiones de «PC Engine»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Preferencies llingüístiques
m Iguo testu: -"vídeu" -"videu"
Llinia 29:
La PC Engine foi desaxeradamente popular en Xapón, vendiendo más que la [[NES|Famicom]] de [[Nintendo]] nos primeres compases dende'l so llanzamientu, daqué abondo difícil teniendo en cuenta qu'ente 1987 y 1993 llanzáronse 12 consoles. Unu de los factores claves por que la PC Engine fixérase popular fueron los xuegos eróticos.
 
A pesar del ésitu del sistema, empezó a perder fuercia cuando apaecieron la [[Sega Mega Drive]] (Sega Xénesis n'América) en 1989, y darréu la [[SuperNES|Super Famicom]]/[[Super Nintendo]] en 1991, dambes consoles con procesadores centrales de 16-bits, a diferencia del PC Engine que'l so procesador central ye de 8 bits, y namái el de vídeuvideu ye de 16-bits.
 
NEC realizó un últimu esfuerciu, pa resucitar el sistema, llanzando la espansión Arcade Card, aumentando la cantidá de RAM hasta los 2048K (2M); dellos xuegos que s'aprovecharon d'esto fueron conversiones de xuegos populares de la [[Neo-Geo]]. La memoria adicional dexaba a la consola amosar gráficos con polígonos 3D pre-renderizado tando percima de lo que podía vese na Super Famicom o la Megadrive/Mega-CD. Anque foi demasiáu tarde, yá que namái una pequeña cantidá de xuegos fueron llanzaos aprovechando esta espansión, amás enxamás salió de tierres nipones.