Diferencies ente revisiones de «Alcalá de Guadaíra»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Iguo testu: -"empléu" +"emplegu"
m Preferencies llingüístiques
Llinia 107:
* [[Izquierda Xunida (España)|IX]] que foi en confluencia con Alternativa Alcalareña llogra 3 escaños (dos más qu'en 2011)
* El [[Partíu Andalucista|PA]] tien 2 escaños (igual qu'en 2011):
* El partíu [[Ciudadanos-Partíu de la Ciudadanía|C’sC's]] tien 2 escaños:
 
Otros partíos que se presentaron en 2015 como UPyD, UPA y Ciudadanos de Alcalá quedaron ensin representación nel conceyu al nun llograr el mínimu de votos riquíu.
Llinia 152:
Tamién puede presumir de ser unu de los mayores productores d'[[albero]] que s'utiliza en places de toros de too el mundu.
 
El ríu que lu traviesa y que-y da nome, el [[Guadaíra]], ye unu de los más contaminaos d'Europa, debíu principalmente al [[alpechín]] qu'arramen ensin apenes recato les empreses aceituneres d'otros conceyos ríu arriba. Dichu ríu protagonizó una de les mayores obres arquitectóniquesarquiteutóniques de los últimos tiempos na llocalidá al allugar la primer ponte figurativa d'Europa, conocíu como "[[Ponte del Dragón|La ponte del Dragón]]". D'antiguo el ríu yera un curiosu turísticu importante, atrayendo al públicu polo xeneral y la burguesía de Sevilla que construyó residencies pa pasar los branos alloñaos del calor de la capital de la provincia. La contaminación del ríu acabó con esi turismu. Magar les numberoses actuaciones y les inversiones millonaries sigue siendo una de les llocalidaes más contaminaes d'España.
 
Pola so tradición industrial y non nobiliaria, nun esistíen edificios señoriales destacables como n'otres poblaciones, pero sí había cases de la burguesía y cases populares d'induldable interés. La emigración foi casi inesistente, de fechu Alcalá convertir en receptora d'inmigrantes de les zones rurales colindantes. Les cases de autoconstrucción fueron acopando los cuetos periféricos ensin nenguna [[planificación urbana]].