Diferencies ente revisiones de «Uliánovsk»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Iguo testu: -"núcleu" +"nucleu"
m Preferencies llingüístiques
Llinia 13:
El 9 de mayu de 1924 la ciudá conocida como Simbirsk pasó a denominase Uliánovsk n'honor a [[Lenin]]. Y foi mientres el centenariu de la nacencia del políticu cuando'l centru urbanu foi reconstruyíu cola creación d'una zona específica na so memoria. La renovación incluyó elementos de l'antigua Simbirsk (tales como les cases venceyaes a la esistencia de los Ulyanov y al líder de la Revolución), según nuevos edificios.
 
El nucleu de la parte antiguu ocupar el centru edificáu en memoria de [[Lenin]], que consiste básicamente na plaza de Lenin (antigua plaza Snobornay) con monumentos arquitectónicosarquiteutónicos tales como puedan selo los edificios de claru estilu clásicu que conecten cola magnífica plaza memorial.
 
Uliánovsk ye güei una ciudá d'amplia tradición cultural. Hai constancia de representaciones teatrales dende 1790, a pesar de que l'edificiu nun foi construyíu hasta 1840. Anguaño Uliánovsk tien la so propia Compañía de Teatru, Sociedá Filarmónica y auditoriu, Compañía de Guiñol, Muséu d'Arte y un Muséu Municipal d'Hestoria Local.