Diferencies ente revisiones de «Telefilme»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Preferencies llingüístiques
m Iguo testu: -"vídeu" -"videu"
Llinia 11:
 
=== Antecedentes históricos n'[[Arxentina]] ===
Los primeros telefilmes intentaron tomar tolos factores de producción de los telefilmes norteamericanos, sicasí siguíen calteniendo les característiques propies d'un productu comercial televisivu. Les primeres producciones n'Arxentina fueron de realización española: "[[Fortunata y Jacinta]]" y "Los gozos y les solombres" creaes nos años 80. "Situación llende", de 1983, foi un unitariu empobináu por Oscar Barney Finn y estrenóse en n'[[Canal 7 Arxentina|ATC]]. Na década del 90 realizóse "Dende adientro", "Ónde tas amor de la mio vida que non te puedo atopar" y "Nueve luna". El primera ficcional que s'averó a un telefilme, foi "[[Poliladron (serie de televisión)|Poliladron]]", que reflexaba de dalguna o otra manera la realidá del país, yera drásticu con toques costumbristas. Foi dirixida por [[Jorge Nisco]].
 
== Característiques de los telefilmes ==
Llinia 19:
El tratamientu estéticu del telefilme ye fundáu de manera similar al del [[cine]]. Magar que la mayoría de los telefilmes nun tán grabaos en soportes cinematográficos, la calidá de [[Imaxe]] tien la nitidez d'una [[película]]. Esto debe a los tratamientos y amiestes de filtros en [[post-producción]].
 
Los movimientos de [[Cámara de vídeuvideu|cámara]] son los característicos de cine, ente ellos el [[travelling]] sobre rieles, grúes, steadycam, ente otros. El tratamientu d'Arte y Fotografía ye bien detalláu, y difier en tou aspeutu col d'una [[telenovela]]. El manexu de la [[llume (cine)|llume]], [[escenografía]], [[vestuariu]], [[maquillaxe]] denotan un gran trabayu qu'arriquez el productu final, hasta puntos nunca antes pensaos pa la televisión. Amás, utilicen munchos escenarios naturales, que xeneren una alta credibilidá y verosimilitud nos televidentes.
El tratamientu del soníu, la musicalización y los efectos sonoros, demostró nos telefilmes que la música ye una bona xeneradora de sensaciones, qu'hasta en dalgún puntu puede llegar a xenerar más sensaciones qu'un diálogu.
 
Llinia 30:
* [[V-Cinema]]
* [[OVA]]
* [[Directamente pa vídeuvideu]]
 
== Bibliografía ==