Diferencies ente revisiones de «Producción cinematográfica»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Iguo testu: -"vídeu" -"videu"
m Iguo testu: -"Guion" -"Guión"
Llinia 25:
{{Principal|Pre-producción}}
 
Na [[pre-producción]], realmente, cada pasu de la creación de la película diséñase y entámase curioso. Créase la compañía de producción y establezse una oficina de producción. El direutor pre-visualiza la película, y los [[ilustradores]] y artistes conceptuales pueden ayudar nel procesu del guionguión gráficu. Un presupuestu de producción ellaborar pa planiar los gastos de la película. Pa les grandes producciones, llógrase'l [[seguro]] pa la proteición contra accidentes.
 
La naturaleza de la película, y el presupuestu, determinen el tamañu y el tipu d'equipu utilizáu mientres el rodaxe. Munchos de los ésitos de taquilla de Hollywood contraten una repartida y equipu de cientos de persones, ente que nel [[cine independiente]] con baxu presupuestu, puede faese una película con un equipu elemental mínimu d'ocho o nueve (o menos). Estos son los puestos típicos del equipu:
Llinia 39:
* Diseñador de vestuariu: crea la ropa pa los personaxes de la película trabayando curioso colos actores, según otros departamentos.
** Estilista: trabaya en collaboración col diseñador de vestuariu, amás de crear cierta imaxe pa cada personaxe.
* Direutor de repartu: busca actores pa enllenar les partes del guionguión. Esto de normal rique que los actores faigan un casting.
** [[Coreógrafu]] crea y coordina el movimientu y la danza - típicamente pa los musicales. Delles películes tamién precisen un coreógrafu de combate.
* [[Direutor de fotografía]] (DF): ye'l cinematógrafu que supervisa la fotografía de tola película.
Llinia 53:
Un día cualesquier nel rodaxe d'una película empieza cuando llega'l personal al set a la so hora de trabayu. Los actores davezu tienen el so propiu horariu de trabayu. Una y bones el montaxe del set, el [[vestuariu]] y la [[llume]] pueden llevar delles hores o inclusive díes, estos móntense con anterioridá. El maquinista, los equipos de diseñu eléctricu y de producción davezu tán un pasu per delantre de les cámares y de los departamentos de soníu: pa ser más rápidos, mientres la escena ta empezándose a grabar, ellos tán preparando la otra.
 
Mientres el personal prepara'l so equipu, los actores tán nos sos camarinos yá col so vestuariu y ocúpense del pelo y del maquillaxe. Los actores ensayen el [[guionguión]] y ensayen col direutor, ente que los cámares y l'equipu de soníu ensayen con ellos y faen los últimos retoques. Finalmente ruédense tantes [[tomes]] como'l direutor deseye. Munches producciones estauxunidenses siguen un específicu procedimientu:
[[Archivu:Steven Spielberg with Chandran Rutnam in Sri Lanka.jpg|marco|derecha|[[Steven Spielberg]] con Chandran Rutnam en Sri Lanka, na producción de "Indiana Jones y el Temple de Doom" que s'estrenó en 1984.]]