Diferencies ente revisiones de «Productor de cine»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Preferencies llingüístiques
m Iguo testu: -"Guion" -"Guión"
Llinia 27:
El productor tien de dar cuenta de dos elementos principalmente, unu d'ellos ye'l problema financieru y otru el problema económicu. El problema financieru dar na busca de los medios financieros pa la realización de la película, ente que'l problema económicu referir a la total recuperación de la inversión.
Hasta que nun se faigan les previsiones del plan de trabayu, nun se va conocer cual ye la suma necesaria pa realizar el filme.
El productor que tien el guionguión tien un elementu d'analís onde llogra los datos necesarios nos que funda la so decisión pa realizar el filme y el resolvimientu del problema económicu financieru.
El llabor del productor va vese potenciada cuando, amás de tar presente na eleición de la película, contribuya o collabore na construcción del [[guionguión cinematográficu|guionguión]]. Equí apaez un nuevu tipu de productor llamáu'l Productor-Guionista.
A partir de la disposición del guionguión va armase'l llamáu altu equipu técnicu-artísticu”, llabor del productor, que va empezar escoyendo al direutor de la película.
Otru pasu importante ye la seleición de los intérpretes más importantes; nel momentu que s'efectúa ye cuando yá se tener lo que se denomina “paquete”: disposición del diseñu básicu de producción.
 
=== Desglose del guionguión ===
El [[desglose de guión]] va ser realizáu pol direutor de producción. va denominase [[desglose]] al analís del guionguión que sirva pa detectar el conxuntu d'elementos necesarios nel rodaxe mesmu.
va tratase d'estrayer del guionguión tolos datos significativos necesarios; en primer llugar faise la división del guionguión nun númberu determináu d'escenes o secuencies mecániques. Referímonos a secuencies mecániques estremándoles de les secuencies dramátiques, una y bones les dramátiques pueden desenvolvese en distintos escenarios.
Una secuencia dramática puede entender delles secuencies mecániques, que se va a corresponder con una parte de l'acción que se va a desenvolver nun mesmu escenariu ensin que se produzan ralos de tiempu.
Una vegada yá determinaes les secuencies mecániques, va tratase de llograr toos aquellos datos significativos teniendo en cuenta los accesorios, los númberos de planos y de páxines, el vestuariu y los sos complementos, la relación de los personaxes, los vehículos y el llugar de l'acción y efeutu (día/noche).