Diferencies ente revisiones de «Fósil»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Preferencies llingüístiques
BandiBot (alderique | contribuciones)
m Bot: Troquéu automáticu de testu (-Hestoria +Historia )
Llinia 113:
Por que un restu corporal o una señal d'un organismu mereza la considerancia de fósil ye necesariu que se produxera un procesu físicu-químicu que lu afecte, conocíu como '''fosilización'''. Nesti procesu pueden producise tresformamientos más o menos fondos que pueden afectar a la so composición y estructura. Esti procesu va en función del tiempu, polo que tien de trescurrir un determináu intervalu a partir del momentu de producción del restu por que llegue a la considerancia de fósil.
La fosilización ye un fenómenu escepcionalmente raru, una y bones la mayoría de los componentes de los seres vivos tienden a descomponese rápido dempués de la muerte.<ref>{{cita web|url=http://www.ucmp.berkeley.edu/fosrec/Breithaupt2.html#topbreit|títulu=Fossilization and adaptation: activities in Paleontology|autor=Brent Breithaupt|fechaacceso=23 d'avientu de 2007}}</ref>
[[Archivu:Tarbosaurus museum Muenster.jpg|thumb|200px|Molde en yelsu d'un ''[[Tarbosaurus]]'' nel [[Muséu d'HestoriaHistoria Natural de Westfalia]] ([[Münster]], [[Alemaña]]). El fósil orixinal atopar nel Institutu Paleontolóxicu de Moscú.]]
La permineralización asocede dempués del enterramientu, cuando los espacios vacíos nun organismu (espacios qu'en vida taben llenos de líquidu o gas) enllenar con agua soterraño, y los minerales qu'esta contién bastien, enllenando dichos espacios.
 
Llinia 299:
* Briggs, D. Y. G. 1991. «Extraordinary fossils.» ''American Scientist'' 79:130-141.
* Bromley, R. G. 1990. ''Trace fossils, biology and taphonomy''. Unwin Hyman, London; 280 pags.
* Candel, R., Fernández, L., Llopis, N., Hernández, F. & Hernández, Y. (1963). ''HestoriaHistoria Natural: Vida de los animales, de les plantes y de la Tierra''. Tomu IV (xeoloxía) España: Institutu Gallach de Llibrería y Ediciones, S. L. pp.&nbsp;345-346.
* Conway-Morris, S. 1986. «The community structure of the Middle Cambrian Phyllopod Bed.» ''Paleontology'' 29: 423-467.
* Crichton, M. 1990. Jurassic Park. Alfred A. Knopf. Nueva York. ISBN 0-394-58816-9.