Diferencies ente revisiones de «Switched at Birth»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Correición de testu: -"suburbio" -"suburbiu"
BandiBot (alderique | contribuciones)
m Bot: Troquéu automáticu de testu (-== Repartida +== Repartu )
Llinia 46:
Reporte}}</ref>
 
== RepartidaRepartu y personaxes ==
{{AP|Llista de personaxes de Switched at Birth}}
 
=== RepartidaRepartu Principal ===
* [[Katie Leclerc]] interpreta a [[Llista de personaxes de Switched at Birth#Daphne Vásquez|Daphne Palombu Vásquez]], la fía biolóxica de John y Kathryn Kennish. Ye la fía llegal de Regina Vásquez. Nació'l 22 d'ochobre de 1995 y quedóse sorda a los trés años, como resultáu de meninxitis bacteriana.
* [[Vanessa Marano]] interpreta a [[Llista de personaxes de Switched at Birth#Bay Kennish|Bay Madeleine Kennish]], la fía biolóxica de Angelo Sorrento y Regina Vásquez. Ye la fía llegal de John y Kathryn Kennish. Tamién nació'l 22 d'ochobre de 1995 y ye un par de minutos mayor que Daphne. Bay ye una gran artista y pintó grafiti nes parés, los edificios y valles publicitaries.
Llinia 58:
* [[Sían Berdy]] interpreta a [[Llista de personaxes de Switched at Birth#Emmett Bledsoe|Emmett Bledsoe]], el meyor amigu dende fai enforma tiempu de Daphne que tamién ye sordu, y niégase a usar la so voz pa comunicase, inclusive con persones oyentes.
 
=== RepartidaRepartu recurrente ===
* [[Marlee Matlin]] interpreta a [[Llista de personaxes de Switched at Birth#Melody Bledsoe|Melody Bledsoe]], una orientadora sorda y una entrenadora de baloncestu suplente na Escuela pa Sordos de Carlton, la madre de Emmett, y la meyor amiga de Regina. Cuando Bay y Emmett empiecen a salir, Melody lo desaprueba, nun creyendo que les relaciones Sordos/oyente puedan trabayar por cuenta de les diferencies culturales, y cree firmemente que Bay (a pesar de ser la fía de la so meyor amiga, Regina) ye una mala influencia pa Emmett. Pero cuando Bay llega a ella y confiésalu a ella sobre les sos esmoliciones alrodiu de Emmett, finalmente acepta a Bay, dándose cuenta de que Bay realmente esmolezse por Emmett.
* [[Ryan Lane]] interpreta a Travis, un amigu sordu de Daphne y Emmett. Tuvo una curtia relación amorosa con Daphne y vive con Emmett y Melody, yá que los sos padres nun aprendieron el llinguaxe de señes y nun caltien una bona relación con ellos, lo que lo llevó inclusive a dormir nel Llavaderu Kennish.