Diferencies ente revisiones de «Metro-Goldwyn-Mayer»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Iguo testu: -"Guion" -"Guión"
BandiBot (alderique | contribuciones)
m Bot: Troquéu automáticu de testu (-repartida d +repartu d)
Llinia 72:
* ''[[Greed (película)|Greed]]'' ("Avaricia", 1924) de [[Erich von Stroheim]]. Obra maestra de la cinematografía mundial, con frecuencia citada nes llistes de les 20 meyores obres de la hestoria del cine.
* ''[[El que recibe les bofetadas (película de 1924)|He Who Gets Slapped]]'' (1924) protagonizada por [[Lon Chaney]] y empobinada pol suecu [[Victor Sjöström]] (el mesmu que roblaría esa obra maestra que ye ''El vientu'' y que décades más tarde protagonizaría ''[[Freses selvaxes]]'' para [[Ingmar Bergman]]).
* [[Ben-Hur (película de 1925)|''Ben-Hur'' (1925)]] de [[Fred Niblo]], con [[Ramón Novarro]] estrenándose como estrella de Hollywood. (tamién la [otra] [[Ben-Hur (película de 1959)|versión por excelencia de 1959]] dirixida por [[William Wyler]] y con una repartidarepartu de luxu, que copiaba escenes enteres de la orixinal con mínimos cambeos).
* ''[[The Big Parade]]'' ("El gran desfile", 1925) de [[King Vidor]]. Pa la crítica polo xeneral, la obra más plena y llograda del so enorme direutor y tou un finxu del cine mudu norteamericanu, con [[John Gilbert]] llogrando la fama y [[Renée Andore]] reconquistando al públicu.
* ''[[La bohème]]'' (íd., 1926) de [[King Vidor]]. Adaptación del nuedu dramáticu de la célebre ópera de [[Giacomo Puccini]]. Menor dientro d'esta etapa na carrera del direutor.