Diferencies ente revisiones de «La Meca»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Introduciendo {{1000}}
Sin resumen de edición
Llinia 3:
[[Archivu:Mecca, Saudi Arabia locator map.png|thumb|right|250px|La Meca]]
 
'''La Meca'''  es  más importantes de la península d'Arabia. Esta situada al oeste de la península .El nomenombre Makka n'árabe antiguuantigua significa "digna". El nomenombre completucompleto que lleva dendedonde tiempos islámicos, Makka al-Mukarrama, significa "L'Anoblecida Meca". [[Claudio Ptolomeo|Ptolomeo]], neln [[sieglu II]], refirióserefirió sé a ella colcon el nomenombre de Makoraba, [[grieguGriegu clásicu|helenización]] del árabe '''Makka Harb''', o "Meca de Harb" (nome d'una tribu).
'''La Meca''' (en [[idioma árabe|árabe]] '''مكة المكرمة Makka al-Mukarrama''' o a cencielles '''Makka''') ye la principal ciudá de la rexón del [[Hiyaz]], n'actual [[Arabia Saudita]], y una de les más importantes de la [[península d'Arabia]]. Ta asitiada al oeste de la península y cuenta con 1.294.167 habitantes ([[censu de población|censu]] de [[2004]]), allúgase nun estrechu valle, a 277 m sobro'l nivel del mar, a 80 km de la [[Mar Bermeya]].
 
CiudáCiudad natal de [[Mahoma]], ye la más importante de toles ciudaesciudades santessantas del [[islam]], visitada cada añuaño por millones de pelegrinos. Primero que Mahoma predicara l'[[Islam]], ésta yerasera y paparara los paganos una ciudáciudad santa, con dellosde llugareslos lugares de d'importancia relixosareligiosa, ente ellos el más importante de toostodos: ''la [[Kaaba]]''.
El nome Makka n'árabe antiguu significa "digna". El nome completu que lleva dende tiempos islámicos, Makka al-Mukarrama, significa "L'Anoblecida Meca". [[Claudio Ptolomeo|Ptolomeo]], nel [[sieglu II]], refirióse a ella col nome de Makoraba, [[griegu clásicu|helenización]] del árabe '''Makka Harb''', o "Meca de Harb" (nome d'una tribu).
 
PaParara los musulmanes, el pelegrinaxepereginarse a La Meca forma partepararte d'únde uno de los aspeutosaspectos fundamentales de la soes la fe, los denominaos [[pilastres del islam]]. Cada añuaño, cerca de tréstres millones de pelegrinos empobinenembobinen hazahastaa la ciudácuidad santa papara facerhacer el pelegrinaxepereginage mayor o [[Hajj]] mientresmientras el [[calendariuCalendariu musulmán|mes musulmán]] de [[du l-hiyya]]. MunchosMuchos más faenhacen la pelegrinación menor o [[Umrah]], que puede realizase durante toltodo añuaño. Bien pocos ''non musulmanes'' pudieron ver los ritos y rituales del ''Hajj'', darréu que ta dafechu prohibida la entrada de non creyentes en '''La Meca''' y en [[Medina]].
Ciudá natal de [[Mahoma]], ye la más importante de toles ciudaes santes del [[islam]], visitada cada añu por millones de pelegrinos. Primero que Mahoma predicara l'[[Islam]], ésta yera yá pa los paganos una ciudá santa, con dellos llugares d'importancia relixosa, ente ellos el más importante de toos: ''la [[Kaaba]]''.
 
Pa los musulmanes, el pelegrinaxe a La Meca forma parte d'ún de los aspeutos fundamentales de la so fe, los denominaos [[pilastres del islam]]. Cada añu, cerca de trés millones de pelegrinos empobinen haza la ciudá santa pa facer el pelegrinaxe mayor o [[Hajj]] mientres el [[calendariu musulmán|mes musulmán]] de [[du l-hiyya]]. Munchos más faen la pelegrinación menor o [[Umrah]], que puede realizase durante tol añu. Bien pocos ''non musulmanes'' pudieron ver los ritos y rituales del ''Hajj'', darréu que ta dafechu prohibida la entrada de non creyentes en '''La Meca''' y en [[Medina]].
 
== Referencies ==