Diferencies ente revisiones de «Sexualidá»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Iguo testu: -"relación" -"rellación"
m Iguo prefixu: -"infección" -"infeición"
Llinia 53:
La sexualidá adulta contién los cuatro elementos nuna interacción constante. Por casu, si una muyer siéntese satisfecha y arguyosa de ser muyer, ye probable que se sienta más llibre de sentir prestar y de buscalo ella mesma.{{Cita riquida}} Esto xenera un ambiente de cercanía afeutiva y sexual cola pareya y un clima de mayor enfotu que de la mesma repercute nes actividaes personales o familiares qu'espresen la reproductividad. En realidá podríamos empezar por cualesquier de les característiques nestes repercusiones positives o tamién negatives.
 
Caúna de les característiques va presentar problemes bien específicos. Asina, atopamos nel sexu, los problemes de homofobia, violencia contra la muyer, desigualdá sexual, etcétera. Na vinculación afeutiva atópense les relaciones d'amor/odio, la violencia na pareya, los celos, el control de la pareya. L'erotismu va presentar problemes tales como disfunciones sexuales o les infeccionesinfeiciones de tresmisión sexual. En cuanto la reproductividad reparar trestornos na fertilidá o, más tarde, violencia y maltratu infantil, abandonu de los fíos, etc.{{Cita riquida}}
 
Al igual que munchos [[Animalia|animales]], los seres humanos utilicen la [[Escitación sexual|escitación]] sexual con fines [[reproducción|reproductivos]] y pal caltenimientu de venceyos sociales, pero amiésten-y el gocie y el [[prestar]] propiu y el del otru.{{Cita riquida}} El sexu tamién desenvuelve facetes fondes de l'afectividá y la conciencia de la personalidá. En rellación a esto, munches cultures dan un sentíu relixosu o espiritual al actu sexual (Vease [[Taoísmu]], [[Tantra]]), según ven nello un métodu p'ameyorar (o perder) la salú.