Diferencies ente revisiones de «Salón del Automóvil de Frankfurt»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Correición de topónimos (exónimu castellán): -"Frankfurt del Meno" -"Frankfurt del Main"
m Iguo prefixu: -"Grupo Volkswagen" -"Grupu Volkswagen"
Llinia 3:
El '''Salón del Automóvil de Frankfurt''', n'alemán conozse como '''''Internationale Automobil-Ausstellung''''' ('''''IAA''''' - Salón Internacional del Automóvil), ye un [[salón del automóvil]] que se celebra en septiembre o ochobre en [[Frankfurt del Main]], [[Alemaña]]. Ye unu de los salones más importantes n'Europa, xuntu colos de [[Salón del Automóvil de París|París]] y [[Salón del Automóvil de Xinebra|Xinebra]].
 
El salón ye entamáu pola Asociación Alemana de Fabricantes d'Automóviles. Ye habitual que les marques alemanes [[Audi]], [[BMW]], [[Mercedes-Benz]] y [[Volkswagen]], según les semilocales [[Ford Motor Company|Ford]], [[Opel]] y les subsidiarias del [[GrupoGrupu Volkswagen]] ([[Seat]] y [[Škoda]]), presenten novedaes importantes nesti salón.
 
La primer edición del Salón de Frankfurt llevar a cabu en 1951 (les ediciones anteriores del IAA tuvieron otres sedes). Celébrase namái nos años impares, alternándose col Salón de París. La edición númberu 68 desenvolver del 13 al 23 de setiembre de 2007.