Diferencies ente revisiones de «Alhambra»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Preferencies llingüístiques
m Preferencies llingüístiques
Llinia 91:
[[Archivu:Spain Andalusia Granada BW 2015-10-25 17-22-07.jpg|thumb|Vista del denomináu patiu de los arrayanes, del banzáu o de Comares, no fondero contémplase'l torrexón de Comares.]]
 
Dende la galería norte del [[Patiu de los Arrayanes]] y al traviés d'un arcu apuntáu de [[mocárabe]]s, aportamos a la sala de la Barca, llamada asina yá que presenta riques yeserías col escudu nazarí y dientro d'él, la palabrapallabra «Bendición», que n'árabe se diz "Baraca", y que los castellanos escucharon como "Barca"; otra esplicación podría ser que'l nome provien por tener un artesonado magníficamente ensamblado en forma de cascu de barcu invertíu. Esta sala, de forma rectangular de 24 metros por 4,35, paez ser que yera más pequeña nun principiu, y la so ampliación foi realizada por Mohamed V. Nesta sala esistió una bóveda semicilíndrica que foi destruyida pol fueu de la quema de 1890, sustituyida por una reproducción d'aquella que foi totalmente terminada en 1964. Los murios presenten les yeserías col escudu nazarí y la palabrapallabra «Bendición» y el lema de la dinastía «nun hai vencedor más que dios».
 
La sala atópase arrodiada por un zócalo en que los sos estremos atopamos alcobes con zócalos d'azulexos, que revisten les columnes que suxeten arcos peraltados y festoneados de mocárabes y pechinas. Dende equí apuértase al Torrexón de Comares, presidíu pol Salón de los Embaxadores.