Diferencies ente revisiones de «Bing Crosby»

Contenido eliminado Contenido añadido
BandiBot (alderique | contribuciones)
m Bot: Troquéu automáticu de testu (-El Condao d +Condáu d)
m Preferencies llingüístiques
Llinia 17:
Bing Crosby nun tenía certificáu de nacencia; la fecha, por tanto, foi un secretu hasta que la ilesia [[católica]] de la so mocedá en Tacoma reveló la so acta de [[bautismu]] que contenía la datación esacta de la so nacencia.
 
En 1910 Harry Lillis, con seis años d'edá, afayó una páxina completa na qu'apaecía un artículu na edición dominical del Spokesman-Review, ''The Bingville Bugle''. El ''Bugle'', seición escrita pol humorista Newton Newkirk, yera en realidá una parodia qu'apaecía publicada en dichu periódicu. Un vecín de quince años d'edá, Valentine Hobart, compartía l'entusiasmu de Crosby por estes parodies y llamó al diariu ''Bingu'' por ''Bingville''. D'equí surdió l'apellativu de Crosby: suprimida la postrera vocal de la palabrapallabra ''Bingu'', Crosby adoptó'l nome de ''Bing''.
 
Nel branu de 1917 Crosby trabayó nel ''Auditorium'' de Spokane, onde foi testigu de les meyores actuaciones del día, incluyendo una de [[Al Jolson]] de quien Crosby diría: «''Pa mi ,él foi'l meyor artista qu'esistió''».