Diferencies ente revisiones de «Cena»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Bot: Ortografía habitual na wiki
m Preferencies llingüístiques
Llinia 1:
La ''' cena''' (del [[llatín]] ''cena'') ye, como norma xeneral, la última comida del día que se toma pela nueche. Les cenes suelen incluyir dos o más platos, y pueden dir acompañaes de [[vinu]] o [[postre]]. El platu principal suel incluyir [[carne]] y [[verdura|verdures]]. Nes dómines de branu, la cena puede consistir nun platu principal acompañáu d'una ensalada o fruta.
 
==Diferencia ente países==
N'[[España]] y dellos países de [[Llatinoamérica]] cenar ente los ocho y los diez de la nueche, <ref>{{cita web|autor=Diariu ABC
|títulu=La hora de la cena nos distintos rincones d'España|url=http://www.abc.es/sociedá/20140304/abci-cenes-rincones-espana-201402271847_1.html|fechaacceso=6 d'avientu de 2014}}</ref> anque ye común que cada familia adopte un horariu según les sos necesidaes. N'otros países europeos suelse cenar antes; por casu, en [[Gran Bretaña]] o en [[Finlandia]], cenar ente los cinco y los ocho de la tarde, al igual qu'en [[Canadá]] y [[Estaos Xuníos]]. Aun así, cada familia tien unes hores propies pa cenar averaes que s'alterien dependiendo del día. En [[Portugal]], "la cena" ye conocida como la comida de medianueche y utilízase la palabrapallabra "jantar" o "janta" pa la comida ente los siete y los once de la nueche.
 
== Referencies ==