Diferencies ente revisiones de «Kremlin de Moscú»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Preferencies llingüístiques
m Preferencies llingüístiques
Llinia 43:
 
== Historia ==
Nos [[sieglu XI|sieglos XI]] y [[sieglu XII|XII]] yera una población [[pueblu eslavu|eslava]], con una pequeña ciudadela, la morada fortificada del [[boyardo]] de la llocalidá Kuchka. Na antigüedá la palabrapallabra "''kreml''" usar pa denominar la parte cercada nel centru d'una ciudá. En [[1147]] fíxose mención de Moscú per primer vegada en [[1156]] escavóse un foso y alzóse una muralla de tierra. Pa finales del sieglu XII construyó un fuerte cercáu alredor de la colonia de mercaderes y artesanos que se rexuntaben en Moscú como nun abelugu. Nesi entós, toa Moscú ocupaba una tercer parte de la área del actual Kremlin. En [[1238]] la ciudá oponer a les [[invasión mongola de Rusia|hordas mongoles]] y nel sieglu XIII, mientres el país recuperar de la devastación fecha polos [[tártaros]] y los mongoles, Moscú ganaba prominencia.
 
A principios del [[sieglu XIV]] Moscú apuerta a capital del principáu. Nel Kremlin constrúyese una fortaleza de piedra blanca y pasa por un periodu de reconstrucciones radicales:
Llinia 118:
 
== Política ==
La palabrapallabra Kremlin ye frecuentemente utilizada pa referise al gobiernu de la [[Xunión Soviética]] (1922-1991) y a los sos miembros de mayor rangu (como xenerales, secretarios, xefes d'estáu, presidentes, ministros y miembros del comisionado). De la mesma que ''[[Downing Street]]'' referir al [[gobiernu]] [[Inglaterra|inglés]], l'[[Palaciu del Eliseo|Eliseo]] al [[gobiernu francés]], [[Palaciu de la Moncloa|la Moncloa]] al [[gobiernu]] d'[[España]], la ''[[Casa Rosada]]'' al [[gobiernu d'Arxentina]], la ''[[Palaciu de la Moneda]]'' al [[gobiernu de Chile]], la [[Torre Executiva]] al [[gobiernu]] d'[[Uruguái]] o la ''[[Casa Blanca]]'' fai referencia al [[gobiernu]] d'[[Estaos Xuníos]]. Hasta ciertu puntu ''[[Kremlin]]'' sigue utilizándose pa referise a la política de Rusia. ''[[Kremlinoloxía]]'' referir al estudiu de la política Soviética.
 
== Galería ==