Diferencies ente revisiones de «Llaváu de celebru»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Preferencies llingüístiques
m Preferencies llingüístiques
Llinia 56:
 
El programa establecer d'una manera bien simple. Falando con propiedá, son dellos los programes que s'establecen nel suxetu mientres la infancia, a una edá en que la so '''sentíu críticu''' ta entá bien pocu desenvueltu y acepta con facilidá y naturalidá toles suxerencies provenientes del esterior. Estes suxerencies, base del programa, vienen de primeres de los padres, sumándose darréu otros adultos, educadores y los individuos colos que'l neñu rellaciónase, que pueden ser de la so mesma edá, o inclusive más nueves y d'otru sexu, ya inclusive a falta de seres humanos, animales y sociedaes animales, por cuenta de la característica sociable del ser humanu.
Una sola palabrapallabra o esperiencia puede asina marcar la vida y xenerar una torga que l'individuu nun va llograr superar en munchos años.
Una declaración d'amor, una mala noticia, felicitaciones... tresformen el nuesu ser interior tantu nun sentíu como nel otru, y lo más notable ye qu'eses pallabres, qu'en realidá son '''[[Sugestión|sugestión]]''' y [[autosugestión|'''autosugestiones''']], nin siquier precisen ser ciertes pa exercer un fuerte impautu en daquién, mientres la mente consciente aceptar.