Diferencies ente revisiones de «Maria Callas»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Iguo testu: -"contemporaneo" -"contemporáneo"
m Preferencies llingüístiques
Llinia 73:
El [[3 de payares]] de [[1959]], María Callas dexó al so home Giovanni Meneghini pol [[magnate]] navieru griegu [[Aristóteles Onassis]], un idiliu que la prensa de la dómina espublizó exhaustivamente. Esta trabancosa relación sentimental convertir nuna «[[traxedia griega]]». La sopranu retirar mientres un curtiu tiempu mientres duraba la so relación con Onassis, y al so regresu (por falta de práutica y escesiva vida social) a naide escapóse-y que la so voz perdiera fuercia y evidenciaba los signos de decadencia que yá s'alvirtieron años antes.
 
Por aquel tiempu ([[1961]]) María representaba ''[[Medea]]'' en [[Epidauro]] y en [[La Scala]]. Nun tenía bona voz y el [[11 de setiembre]] de 1961, mientres el primer actu nel dueto con [[Jasón]] (personaxe interpretáu por [[Jon Vickers]]), l'audiencia empezó a pitar. María ignoró'l polveru hasta que llegó la escena onde ella denuncia a Jasón cola palabrapallabra «Crudel!» («¡Cruel!»). Dempués del primera «Crudel!» paró de cantar; miró al públicu y dirixó-y el so segundu «''Crudel!''»; fixo una posa y empezó otra vegada coles pallabres: «Ho dato tutto a te» («Te helo dáu tou») faciendo un xestu como si amenaciara col puñu a la galería; l'audiencia paró de xiblar, y María recibió una ovación clamorosa a la fin.
 
En mayu de [[1965]] la voz de Callas volvió ser oxetu de disputes. Taba representando ''Norma'' na [[Ópera de París]] con [[Fiorenza Cossotto]] como Adalgisa. Cossotto sabía que María taba galdida, polo que decidió ganala n'escena. La nueche de la última representación de ''Norma'', el [[29 de mayu]], María taba más débil y Cossotto se ensañó con ella y fixo del gran dueto un duelu ente dambes. A la fin, cuando'l telón cayó, María esbarrumbóse y foi llevada inconsciente al so camarín. En 1965 callar realizó la so última representación d'ópera con ''Tosca'' nel [[Royal Opera House|Covent Garden]] [[Londres|londinense]] al pie d'el so compañeru d'escena clásicu, el barítonu [[Tito Gobbi]].<ref>{{cita web