Diferencies ente revisiones de «Mascota de los Xuegos Olímpicos»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Correición de topónimos (cartafueyu)
m Preferencies llingüístiques
Llinia 15:
* [[Xuegos Olímpicos de Barcelona 1992|Barcelona 1992.]] ''Cobi'', un perru humanizáu. Diseñáu por Javier Mariscal, foi una de les mascotes más populares.
* Atlanta 1996. ''Izzy'' foi un amiestu de diverses figures. El so nome orixinal yera ''Whatizit'' (del [[inglés]] ''What is it?'', ¿Qué ye esto?). Por cuenta de la so estraña figura, nun foi popular y pasó rápido al olvidu.
* Sydney 2000. Pa celebrar estos Xuegos fueron creaos trés animales: ''Olly'', una cucaburra, que'l so nome provenía de Olimpíada; ''Sid'' yera un ornitorrincu que provenía de la palabrapallabra Sydney; y ''Millie'', la equidna, que'l so nome representaba'l [[Mileniu III|nuevu mileniu.]] Tamién se creó una ''mascota non-oficial'' que se fixo abondo popular por cuenta de un programa de televisión: ''Fatso'', el wombat.
* Atenes 2004. ''Athenà'' y ''Phèvos'' yeren dos neños inspiraos en dos moñecos de l'antigua Grecia. Los sos nomes proveníen de los dioses [[Atenea]], protectora de la ciudá, y Febo, dios de les artes y el deporte.
* [[Xuegos Olímpicos de Beixín 2008|Beixín 2008.]] ''Beibei'', un pexe azul; ''Jingjing'', un panda; ''Huanhuan'', una antorcha colorada; ''Yingying'', un antílope tibetanu; y ''Nini'', una golondrina verde. Los sos nomes de dos sílabas repitíes faen referencia a los apellativos cariñosos colos que se suel tratar a los neños en chinu. Xuntos conformen la frase ''Beijing huanying nin'', que significa 'Beixín te da la bienvenida'. El grupu de los cinco mascotes llámense ''Fuwa''.