Diferencies ente revisiones de «Narcisu (mitoloxía)»

Contenido eliminado Contenido añadido
Plantía: {{Correxir}}, usando FastButtons
m Preferencies llingüístiques
Llinia 18:
Esmolecida pol bienestar del so fíu, Liríope decidió consultar al vidente Tiresias sobre'l futuru del so fíu. Tiresias díxo-y a la ninfa que Narcisu ''viviría hasta una edá avanzada mientres nunca se conociera a sigo mesmu''.
 
Un día, mientres Narcisu taba cazando [[Cervus elaphus|venaos]], la ninfa Ecu siguió sigilosamente al formosu mozu al traviés de los montes, allampando dirixise a él pero siendo incapaz de falar primero, una y bones la diosa [[Hera]] #arrenegar a solo poder repitir la última palabrapallabra de lo qu'otros dicíen. Cuando finalmente Narcisu escucha los sos pasos detrás d'él, entruga: "¿Quién ta ende?", a lo qu'Ecu respuende:"ende". Y siguieron falando asina, pos Ecu namái podía repitir lo último qu'otros dicíen, hasta que la ninfa amosóse ya intentó abrazar al so amáu. Sicasí, Narcisu #refugar y díxo-y vanidosamente que lo dexara en paz, y colóse refugándola. Ecu quedó desconsolada y pasó el restu de la so vida en soledá, consumiéndose pol amor que nunca conocería, hasta que solamente permaneció la so voz.
 
Polo que se refier a Narcisu, un día engañáu por [[Némesis (mitoloxía)|Nemesis]] #averar a un regueru. Al trate reflexáu nes agües, la visión de la so vanidá y llozanía, #atrapar nun castigu ensin fin, munchos pensaben que por mieu a estropialo nun lo tocaba y yera incapaz de dexar de miralo. Finalmente, Dizse que Narcisu se suicida al nun poder tener l'oxetu del so deséu. Y onde el so cuerpu xacía, creció una flor que llevaría'l so nome: un narcisu.
Llinia 42:
== Enllaces esternos ==
{{Commonscat|nome=Narcissus (mythology)|etiqueta=Narciso}}
* [[metawiki:s:es:Las_metamorfosis:_Libro_III#Narciso_y_Eco_.28339_-_510.29|Narcisu y Ecu]] en ''[[Les metamorfosis]]'', d'Ovidio: Llibru III, 339 - 510. Testu español en [[Wikisource|Wikisource.]].
** [[metawiki:s:la:Metamorphoses_%28Ovidius%29/Liber_III|''Les metamorfosis.'']] [[metawiki:s:la:Metamorphoses_%28Ovidius%29/Liber_III|Llibru III]]: testu llatinu en Wikisource.