Diferencies ente revisiones de «Nevasca»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Preferencies llingüístiques
m Preferencies llingüístiques
Llinia 4:
Una '''nevasca''', '''ventisca''', '''nevazón''',<ref name=nevazon>{{cita web|url=http://lema.rae.es/drae/?val=nevaz%C3%B3n|autor=DRAE|títulu=Nevazón|fechaacceso=22 de xineru de 2011}}</ref> o '''vientu blancu''' ye una [[nube]] de [[nieve]], [[xelu]] y [[xarazo]] con precipitación de nieve en fuerte intensidá, que se produz xeneralmente en zones d'alta [[monte]] o altes llatitúes, onde les temperatures son bien inferiores a 0&nbsp;°C.
 
Una nevasca acompañada de vientos fuertes pue ser llamada ''[[ventisca]]'' o más explícitamente ''ventisca de nieve'', yá que ventisca polo xeneral significa una torbonada acompañada de vientos fuertes, que tanto puede ser d'agua como de nieve. Cuando les precipitaciones dar en llugares de menor altor, éstes denominar ''nevazones'', anque según el [[Diccionariu de la Real Academia Española]], nevazón ye sinónimu de nevasca n'[[Arxentina]], [[Chile]] y [[Ecuador]].<ref name=nevazon/> Otra palabrapallabra utilizada en zones del Cordal Cantábricu, n'España, ye [[cellisca]].
 
Les nevascas son bien peligroses pa los montañistas, yá que enzanquen la visibilidá y aumenten el riesgu de muerte poles baxes temperatures que se producen nelles. La [[sensación térmica]] mientres una nevasca mengua con facilidá per debaxo de los −20&nbsp;°C y la [[visibilidá]] vese seriamente afeutada.