Diferencies ente revisiones de «SEAT Córdoba»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Iguo prefixu: -"Grupo Volkswagen" -"Grupu Volkswagen"
m Preferencies llingüístiques
Llinia 52:
SEAT dotó de personalidá propia al coche denominándolo "Córdoba", en llugar d'Ibiza sedán (4p/2p), colo que consiguió ampliar la so estrecha gama de modelos y evitar rocees sobre la comercialización d'un vehículu pequeñu con maleteru añedíu. El públicu polo xeneral podía velo como daqué yá superáu dende la desapaición del [[Renault 7]] a principiu de los años 80.
 
La campaña publicitaria adelantrar a la imaxe negativa que pudiera crease con un Ibiza tres volumen amosando imáxenes de curiosos traseros masculinos col eslogán de "amuésalo" y ensin utilizar en nengún momentu la palabrapallabra Ibiza.
 
Sicasí, los oxetivos nun yeren ambiciosos y pa la variante trés volumes d'esta plataforma, nun se varió la estampación y el coche yera idénticu al Ibiza II hasta nes puertes traseres. Inclusive nes versiones Polo Classic la estampación del coche yera igual que la del Ibiza y non col Polo. Asina mesmu, yera fabricáu en [[Martorell]] en llugar d'en la fábrica española de Volkswagen en [[Landaben]].