Diferencies ente revisiones de «Fibra óptica»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Iguo testu: -"imaxes" -"imáxenes"
m Correición de topónimos (exónimu castellán): -"Míchigan" -"Michigan"
Llinia 28:
Solamente en 1950 les fibres óptiques empezaron a interesar a los investigadores, con munches aplicaciones práutiques que taben siendo desenvueltes. En 1952, el físicu [[Narinder Singh Kapany]], sofitándose nos estudios de [[John Tyndall]], realizó esperimentos que conducieron a la invención de la fibra óptica.
 
Unu de los primeros usos de la fibra óptica foi emplegar un fexe de fibres pa la tresmisión d'imáxenes, que s'usó nel [[endoscopiu]]. Usando la fibra óptica, consiguióse un endoscopiu semiflexible, que foi patentáu pola [[Universidá de MíchiganMichigan]] en 1956. Nesti inventu usaron unes nueves fibres forraes con un material de baxu índiz de refraición, yá que antes trescalar con aceites o ceres. Nesta mesma dómina, empezar a utilizar filamentos delgaos como'l pelo que tresportaben lluz a distancies curties, tantu na industria como na medicina, de forma que la lluz podía llegar a llugares que d'otra forma seríen inaccesibles. L'únicu problema yera qu'esta lluz perdía hasta'l 99 % de la so intensidá al travesar distancies d'hasta 9 metros de fibra.
 
[[Charles K. Kao]], na so tesis doctoral de 1956, envaloró que les máximes perdes que tendría de tener la fibra óptica, por que resultara práutica n'enllaces de comunicaciones, yeren de 20 [[decibeliu|decibelios]] por kilómetru.