Diferencies ente revisiones de «Aruba»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Iguo apostrofación
m Correición de topónimos: -"Llugo" +"Lugo"
Llinia 10:
== Historia ==
España colonizó Aruba dende 1499 por un periodu averáu d'un sieglu. Coles mesmes, una de les referencies más antigües sobre'l nome de la islla, atopase nel archivu del Rexistru Públicu Principal de la ciudá de Caraques (Venezuela). Una Cédula real decretada en payares de [[1525]], da a Juan Martín de Ampíes, factor de La Española y fundador de Coru, el derechu a repoblar les islles inútiles de Oroba, Islles de los Xigantes y Buon Aire. En [[1588]] #publicar en [[Madrid]] les Elexíes de varones pernomaos d'Indies, de Juan de Castellanos, poeta, cronista y sacerdote español, que menta a Juan Martín de Ampíes y los trés Islles.
Un documentu fecháu'l 9 d'avientu de 1595 específica que Francisco Montesinos, cura y vicariu de "les Yslas de Curasao, Aruba y Bonaire" confería-y un poder a Pedro Gutiérrez de LlugoLugo, estante en [[Caraques]], por que cobrara de les Reales Caxes de [[Felipe II d'España|Felipe II]], el salariu que-y correspondía pol so oficiu de cura y vicariu de les islles.
 
En [[1678]], na obra de Exquemelin constátase que los indios en Aruba falen español y qu'una vegada al añu vien un padre de Coru.