Diferencies ente revisiones de «Presidente de Guatemala»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Preferencies llingüístiques
m Correición de xentilicios (cartafueyu países)
Llinia 38:
Los requisitos pa optar al cargu de Presidente de la República de Guatemala y quien pueden faelo son:
 
# Los guatemaltecosguatemalianos d'orixe que sían ciudadanos n'exerciciu; y #
Mayores de cuarenta año. De conformidá cola Constitución Política de la República de Guatemala.
 
Llinia 70:
# Nomar y remover a los ministros d'Estáu, viceministros, secretarios y subsecretarios de la presidencia, embaxadores y demás funcionarios que-y correspuenda conforme a la Llei.
# Conceder xubilaciones, pensiones y montepíos de conformidá cola Llei.
# Conceder condecoraciones a guatemaltecosguatemalianos y estranxeros.
# Dientro de los quince díes siguientes de concluyíu, informar al [[Congresu de la República de Guatemala|Congresu de la República]] sobre'l propósitu de cualquier viaxe qu'haber realizáu fora del territoriu nacional y alrodiu de les resultancies del mesmu.
# Someter cada cuatro meses al Congresu de la República per mediu del Ministeriu respeutivu un informe analíticu de la execución presupuestaria, pa la so conocencia y control.
Llinia 161:
2) Otorgar los ascensos de la oficialidá del Exércitu de tiempu de paz y n'estáu de guerra o en situaciones equiparables a esti d'alcuerdu al reglamentu correspondiente.
 
3) Estender el títulu d'Oficial del Exércitu y el despachu respeutivu a los Caballeros Cadetes que se gradúen na Escuela Politécnica. A los ciudadanos guatemaltecosguatemalianos graduaos n'escueles estranxeres en gocie de beca dada pol Ministeriu de la Defensa Nacional, namái conferirá-yos el despachu correspondiente.
 
4) Conferir condecoraciones y honores militares nos casos y formes establecíes pola llei respeutiva y demás lleis y reglamentos militares.