Diferencies ente revisiones de «Tercer República Francesa»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Iguo testu: -"extinción" -"estinción"
m Iguo testu: -"Rumania" +"Rumanía"
Llinia 267:
Magar esti revés diplomáticu, Francia esixó'l pagu de los sos arreglos de guerra a Alemaña en forma más agresiva y p'asegurar el cobru d'éstes, en 1923 tropes franceses [[Ocupación del Ruhr|ocuparon la cuenca del Ruhr]] anque'l gobiernu francés fracasó nel so enfotu de llograr mayores concesiones d'Alemaña, siendo que la ocupación militar del Ruhr duró hasta 1925.
 
De la mesma, sol mandatu de [[Aristide Briand]], Francia ocupar de construyir una serie de "aliances defensives" con [[Polonia]], [[Checoslovaquia]], [[RumaniaRumanía]], y [[Yugoslavia]], cola meta de contener per mediu de la diplomacia toa posible ambición territorial o económica alemana, y asitiase como nueva "potencia clave" na Europa continental por aciu un sistema d'aliances colos países engrandecidos (o acabante formar) tres la derrota austroalemana. Como amuesa de les intenciones franceses, dende 1930 empecipióse la construcción de la [[Llinia Maginot]] (terminada en 1936) como sistema de fortificaciones béliques destinaes a atayar toa posible invasión alemana dende l'este.
 
Nes eleiciones parllamentaries del añu 1919 venció'l "''bloc national''" formáu por partíos de [[derecha]] en redol a la figura de [[Georges Clemenceau]] quien aprovecha asina la so popularidá ganada ente civiles y militares mientres el conflictu, gracies a la so fama d'implacable y duru colos enemigos del país. Sicasí, la popularidá de Clemenceau nun basta pa sostener el so gobiernu, más inda cuando la diplomacia francesa, magar llogra clauses bien favorables nel [[Tratáu de Versalles]] nun llogra l'allampáu abonu de los arreglos de guerra alemanes, vistes poles mases como "remediu" de les dificultaes financieres del país. Asina, nes eleiciones de 1924 el poder pasa de volao a los radicales y socialistes de [[Édouard Herriot]] inconformes cola xestión de Clemenceau, pero al añu siguiente Herriot ye sustituyíu por [[Raymond Poincaré]].