Diferencies ente revisiones de «Alministración»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Preferencies llingüístiques
m Preferencies llingüístiques: -"acción" +"aición"
Llinia 91:
# '''Subordinación d'intereses particulares:''' Percima de los intereses de los emplegaos, tán los intereses de la empresa.
# '''Unidá de Mandu:''' En cualquier trabayu un emplegáu namái tendrá de recibir ordes d'un superior.
# '''Unidá de Direición:''' Un solu xefe y un solu plan pa tou grupu d'actividaes que tengan un solu oxetivu. Esta ye la condición esencial pa llograr la unidá d'acciónaición, coordinación d'esfuercios y enfoque. La unidá de mandu nun puede dase ensin la unidá de direición, pero nun se deriva d'esta.
# '''Centralización:''' Ye la concentración de l'autoridá nos altos rangos de la xerarquía.
# '''Xerarquía:''' La cadena de xefes va dende la máxima autoridá a los niveles más inferiores y el raigañu de toles comunicaciones van parar a la máxima autoridá.
Llinia 242:
Henry Fayol, dichu procesu ta compuestu por funciones básiques: planificación, organización, direición, coordinación, control.
 
'''Planificación:''' Procedimientu pa establecer oxetivos y un cursu d'acciónaición afechu pa llogralos.
 
'''Organización:''' Procesu pa comprometer a dos o más persones que trabayen xuntes de manera estructurada, col propósitu d'algamar una meta o una serie de metes específiques.
Llinia 266:
* Como alministrador puedes ayudar a les persones a faer meyor les coses y a ser más efectivos nel so trabayu.
* El campu de trabayu del alministrador entiende toles Organizaciones Humanes, Públiques y Privaes, Despachos d'Asesoría, consultoría y servicios como entamador independiente.
* Un bon alministrador tien de conocer toles escueles alministratives, p'aplicar la más fayadiza a les necesidaes de la organización pa la cual trabaya, ensin resta-y importancia al fechu d'entender y comunicar a los sos subordinaos, una y bones la coordinación d'idees y voluntaes d'acciónaición namái se llogra cuando los componentes coadyuvan p'algamar un oxetivu común. Cuando hai conflictos o inconformidad ente los miembros del grupu de trabayu, los esfuercios podríen llegar a esviase del oxetivu principal.
 
== Funciones que desempeña'l Llicenciáu n'Alministración ==