Diferencies ente revisiones de «Call of Duty: Infinite Warfare»

Contenido eliminado Contenido añadido
BandiBot (alderique | contribuciones)
m Bot: Troquéu automáticu de testu (- aprosim + aproxim)
m Preferencies llingüístiques: -"acción" +"aición"
Llinia 9:
[[File:Kit Harington 2011 cropped.jpg|thumb|upright|El papel de Kit Harington ye l'antagonista, llamáu Real Admiral Salen Kotch.]]
Infinite Warfare establecer nun futuru relativamente alloñáu, dempués de que la Tierra háyase-y "acabáu"
les sos fontes d'enerxía como resultáu de crecedera de la población y l'espansión industrial, lo que llevó a les naciones del mundu a xunise xuntos y formar l'Alianza de les Naciones Xuníes pal Espaciu (UNSA, poles sos sigles n'inglés), una organización política que s'encarga de les cuestiones rellacionaes col comerciu, los viaxes, les reclamaciones de tierres y tolos esfuercios relativos a la colonización humana del [[Sistema Solar]]. Los residentes de la Tierra dependen de les colonies establecíes nos distintos planetes, satélites naturales y asteroides col fin de llograr recursos enerxéticos y materiales d'éstos. El valor d'estos puestos d'avanzada, sicasí, atrai a militantes radicales que traten de controlalos; una acciónaición que podría poner a los países de la Tierra nuna posición bien desfavorable. En respuesta, la UNSA ye defendida pola Organización del Tratáu Asociáu Solar (SATO, poles sos sigles n'inglés), una estructura militar coordinada de defensa de la Tierra y de les colonies de la UNSA por tol sistema solar. Sicasí, antes de los acontecimientos del xuegu, surde una nueva facciónfaición contraria, conocíu como'l Frente de Defensa Colonial (SDF, poles sos sigles n'inglés), que consta d'insurxentes que se dixebraron de la UNSA mientres una guerra de secesión, 30 años antes de los fechos contaos nel xuegu. Dempués d'años de tensión y problemes col SDF, les relaciones deterioráronse hasta un puntu nel que tol sistema solar ta en cantu de la guerra. Polos acontecimientos del xuegu, el SDF declára-y la guerra a la UNSA y llanza un ataque sorpresa en [[Xinebra]], debilitando seriamente fuercies de la UNSA y la SATO na Tierra.
 
El capitán recién nomáu de la nave de guerra de la UNSA, la Retribution, el comandante Nick Reyes ([[Brian Bloom]]), primer pilotu d'operaciones especiales de la reconocencia del combate aereu especial (SCAR, poles sos sigles n'inglés), encargar de dirixir un equipu pa ganar al SDF na Tierra, según el viaxe al [[espaciu esterior]] y n'otros planetes nel sistema solar utilizando unes naves de combate espaciales, conocíes como "Jackals" pa detener al SDF d'asumir el control de too el sistema solar. Los personaxes qu'ayuden a Reyes na llucha contra les fuercies del SDF son el so mentor Almirante Fredrick Raines, la teniente Nora Salter (Jamie Gray Hider), el so robot compañeru Y3N (conocíu comúnmente como "Ethan") ([[Jeffrey Nordling]]), y los marines de la SATO, incluyendo al sarxentu Omar Usef ([[David Harewood]]), el cabu Sean Brooks ([[Jason Barry]]) y Todd Kashima ([[Eric Ladin]]). Otros aliaos notables inclúin al navegador de la Retribuion Victor Diallo "Gator"; y la capitana del destructor "Tigris" de la UNSA Maureen Ferran ( [[Claudia Christian]] ). Frente a Reyes y los sos aliaos na batalla ye'l comandante de la nave Olympus Mons, y el líder de les fuercies de autodefensa, l'almirante Salen Kotch ([[Kit Harington]]), y el so comandante mayor Akeel Min Riah (Jim Pirri). De la [[Ultimate Fighting Championship|UFC]], elluchador [[Conor McGregor]] fai un cameo como'l capitán Bradley Fillion, ente que un pilotu de fórmula Unu, [[Lewis Hamilton]] apaez como Oficial de electrotécnica de la Retribution Carl Hamilton.
Llinia 21:
Na Tierra, Reyes alvierte al Almirante Raines de que l'ataque del SDF ye tan seriu como una declaración de guerra y de que la UNSA tendría de tar preparando un contraataque. Sicasí, l'Almirante Raines esplica que los líderes de la UNSA nun quieren intensficiar la situación, especialmente mientres les celebraciones de la Selmana de la Flota onde la flota entera de la UNSA axuntar en Xinebra. Mientres les celebraciones, xunir a la so compañera de nala Nora Salter según al so subordináu robóticu Y3N "Ethan". De sópitu, los cañones de defensa AATIS empiecen a abrir fueu sobre la flota de la UNSA, derivando delles naves no qu'una fuercia d'asaltu del SDF invade Xinebra. Reyes llogra abrir pasu escontra la torre de control AATIS, onde llogra apagar los cañones AATIS y aprehender a Riah, l'espía del SDF responsable de sabotearlos. Reyes depués acompaña a les naves sobrevivientes de la UNSA escontra la órbita terrestre, onde destrúin a la flota contraria del SDF. La nave insinia del SDF, la Olympus Mons, llega de sópitu y destrúi más naves de la UNSA antes de ser obligada a retirase, dexando solu dos naves de la UNSA operatives: la portanaves Retribution y la destructora Tigris.
 
N'aterrizando na Retribution, Reyes enterar de que tanto'l capitán de la nave como l'oficial executivu fueron asesinaos mientres la batalla, dexándolo como l'oficial de más altu rangu na nave y como el so capitán de facto. L'Almirante Raines xube a Reyes a comandante y da-y la xera de reconquistar el puertu de carga de la Lluna, que fuera tomáu pol SDF. Depués de lliberar exitosamente la Lluna, Reyes recibe la misión de retrasar al SDF lo más que pueda hasta que la UNSA pueda reconstruyir la so flota. A esi puntu, Reyes puede embarcase nun númberu de misiones opcionales p'atacar blancos clave del SDF. Eventualmente, Reyes llogra destruyir una torre de reabastecimiento de combustible estratéxica en Titán, paralizando'l suministru de combustible del SDF. Depués ye unviáu a investigar un disturbiu nuna estación minera d'un asteroide cerca de Mercuriu, namái p'afayar que se trataba d'una distraccióndistraición mientres el SDF destruyía la Tigris, dexando a la Retribution como la única nave restante de la UNSA. Al afayar que Riah ta llevando un transpondedor pa señalar a la flota principal del SDF qu'invada la Tierra, Reyes diseña un plan pa usar el transpondedor pa dirixir a la flota del SDF escontra los cañones AATIS entá operativos. Desafortunadamente, el plan resulta torcíu cuando Riah escapa, destrúi los cañones AATIS, y suicídase p'activar el transpondedor. La flota principal del SDF llega y la Olympus Mons destrúi los cuarteles xenerales de la UNSA, matando al Almirante Raines.
 
Ensin otres opciones, Reyes decide usar la oportunidá pa encetar y comandar la Olympus Mons. Llogra abrir pasu escontra la ponte de mandu y matar al Almirante Kotch. Depués fai que la Olympus Mons viaxe de vuelta a Marte, onde entama usar la nave pa destruyir l'artilleru orbital del SDF y paralizar a la so flota en retribución. Mientres la Olympus Mons y la Retribution llogren destruyir delles naves del SDF, la Olympus Mons sufre demasiaos daños como pa usar les sos armes, polo que Reyes ordena que sía usada pa truñar l'estelleru. Desafortunadamente, la Retribution tamién sufre daños y crúciase na trayeutoria de vuelu de la Olympus Mons, obligando a Reyes a esviar la nave. Dambes naves estrellar na superficie de Marte y l'estelleru resulta intactu.
Llinia 43:
 
== Zombies ==
El xuegu tamién inclúi una manera [[multijugador cooperativu]] manera de [[zombi]]es, que tien los sos propios mecanismos de xuegu y l'hestoria, casi ensin relación a la campaña. La hestoria d'esta miente cooperativu sigue a cuatro nuevos (tres hombre y una muyer) admirantes d'un productor de cine de sonadía, Wyllard Wyler. Wyllard yera famosu yá que les sos películes de temática d'horror, d'alcuerdu a les pallabres d'unu de los cuatro nuevos, yeren bien reales. Una nueche nun cine, los cuatro nuevos conocen a Wyllard, y ésti coménta-yos sobre la so nueva escena pa una película, Zombies in Spaceland. Resultaba que lo que Wyler faía por que les sos películes viérense tan reales yera introducir persones de verdá dientro d'una cinta cinematográfica al traviés d'un ritual aparentemente satánicu, y depués asesinales directa o indirectamente en frente de les cámares, y de esta manera consiguíase esi “realismu”. Esta vegada, Wyler fai un ritual coles semeyes de los cuatro nuevos, un símbolu y la so propia sangre pa introducir a los protagonistes dientro de la escena primeramente mentada. Los cuatro nuevos apaecen nun parque d'atraccionesatraiciones abandonáu col mesmu nome qu'el de la escena, na épcoa de los 80, y ye equí onde empieza la hestoria jugable. La modalidá consiste a les traces en sobrevivir ronda tres ronda, y si el xugador deseyar, consiguir los “easter eggs” p'avanzar na hestoria. Completando'l de Zombies in Spaceland, la hestoria cunta que Wyllard agora teletransporta a los protagonistes a un monte nos años 90, dempués a una ciudá nos años 70, depués a los 60's nun pueblu con muncha radiocactividad, y finalmente a un planeta alloñáu nel sieglu 23, cola particularidá de qu'amás de los zombies, nesta última fase tamién puede enfrentase a los críptidos de la manera “Estinción” de [[Call of Duty: Ghosts]]. Estos niveles correspuenden cada unu a los cuatro DLC's, el primer mapa llamándose “Rave in the Redwoods”, el segundu “Shaolin Shuffle”, el terceru “Attack of the radioactive thing” y el cuartu “The beast from beyond”. La manera ta diseñáu pa ser más accesible a nuevos xugadores, con nueves característiques tales como los puntos de repartu y puertes [[Team Budget Forklifts|teambuy]], según caltener el centru de xuegu de la manera intacta, tales como gratificaciones y potenciadores. Una nueva función, destín y la fortuna de felicitación, introducir de manera similar a los Gobblegums en [[Call of Duty: Black Ops 3]]. A diferencia de la campaña y multijugador, zombies nun ta inspiráu nel combate espacial, y retien el sistema de movimientu normal.
 
== Pre/Post llanzamientu y evolución ==