Diferencies ente revisiones de «Cathay Pacific»

Ensin cambiu de tamañu ,  hai 1 añu
m
Preferencies llingüístiques: -"acción" +"aición"
m (Bot: Troquéu automáticu de testu (-|título= +|títulu=))
m (Preferencies llingüístiques: -"acción" +"aición")
La empresa empezó volando a [[Manila]], [[Bangkok]], [[Singapur]] y [[Shanghái]], anque los vuelos programaos yeren namái ente Manila, Singapur y Bangkok. En [[1948]] Butterfield y Swire (agora conocida como Swire Group) mercó'l 45% de Cathay Pacific, [[Ansett]] quedar col 35% y Farrell y de Kantzow el 10 % cada unu. La nueva empresa empezó les sos operaciones el 1 de xunetu de 1948 y foi rexistrada como Cathay Pacific Limited el 18 d'ochobre. Swire más tarde adquirió'l 52 % de Cathay Pacific y güei la llinia aérea inda ye parte del Grupu Swire al traviés de Swire Pacific.
 
La llinia aérea espolletó nos [[años 60]]. Mercó al so rival Hong Kong Airways en [[1959]], rexistró'l doble de crecedera en 1967, adquirió'l so primer reactor, el [[Convair 880]] y empezó rutes internacionales a [[Osaka]], [[Fukuoka]] y [[Nagoya]] en Xapón. En 1966 la llinia aérea tresportara a un millón de pasaxeros. La espansión siguió a lo llargo de los [[años 1970]] y sobremanera nos [[años 1980]], cuando una puxanza a nivel de tola industria aéreo causó la crecedera de les rutes a munchos centros europeos y Cathay Pacific salió a la bolsa en 1986. En xineru de 1990, Cathay Pacific y la so empresa propietaria, Swire Pacific, adquirieron una parte significativa de les accionesaiciones de Dragonair y el 60 % de la llinia aérea de carga Air Hong Kong. Aun así, Cathay Pacific quedó tocada pola recesión asiática de finales de los [[años 1990]], sufriendo una reorganización y desenvolviendo una nueva identidá.
 
En [[1996]] el chinu CITIC mercó'l 25 % de Cathay Pacific. La parte perteneciente a Swire Group viose amenorgada a un 44% yá que dos empreses chines, CNAC y CTS, tamién mercaron partes substanciales de la compañía. En septiembre de [[1998]] Cathay Pacific convertir nun sociu fundador de l'alianza [[Oneworld]]. En [[2004]] la llinia aérea tenía una facturación de 39,065 millones de dólares de Hong Kong y unos beneficios de 4,417 millones.
 
El 9 de xunu de [[2006]], Cathay Pacific pasó por una reorganización de les sos accionesaiciones yá que Dragonair pasaría a ser una filial dafechu tenida por Cathay Pacific, anque siguiría operando sol nome de Dragonair. Amás, Air China y la so subsidiario CNAC Ltd adquiriríen el 17.5 % de Cathay Pacific, pero ésti doblaría la so participación en Air China hasta tener 20 %. CITIC amenorgaría la so participación al 17.5 % y Swire amenorgaría la suya una vegada más al 40 %.
 
En 2006 la llinia aérea celebró la so 60 aniversariu y mientres anguaño fixo un siguíu d'espectáculos en xira que llamó'l ''Cathay Pacific 60th Anniversary Skyshow'', onde'l públicu podía ver los acontecimientos de la llinia aérea mientres los 60 años pasaos, xugar con xuegos, axuntase con personal de la llinia aérea y ver uniformes antiguos. Cathay Pacific tamién introdució productos sobre'l so 60 aniversariu y comíes a bordu sirvíes por restoranes famosos en Hong Kong na collaboración coles celebraciones.