Diferencies ente revisiones de «Catwoman»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Iguo testu: -"Guion" -"Guión"
m Preferencies llingüístiques: -"acción" +"aición"
Llinia 5:
Orixinalmente, Catwoman yera una lladrona de xoyes, esperta n'amarutase y yera conocida a cencielles como ''La Gata''. Col pasar de los años foi evolucionando hasta convertise nun personaxe muncho más sensual y complexu, amás de llevar un traxe totalmente distintu.
 
Xeneralmente reparar una fuerte atracciónatraición ente ella y Batman, que, col pasu del tiempu, convirtióse nun complicáu, fondu ya imposible amor. Xuntu con [[Talia al Ghul]], Catwoman foi l'interés románticu históricamente más recurrente de Batman.
 
== Historia y pareya ==
Llinia 18:
En [[1985]] ye borráu de la hestoria de los cómics tou lo referente a universos paralelos, tal como ye cuntáu en [[Crisis en Tierres Infinites]].
 
El nuevu orixe de Catwoman surde en [[1987]], cuando [[Frank Miller]] decide re-escribir la hestoria de Batman en ''[[Batman: Añu unu]]'', y al pie de esto la de dellos otros personaxes como ''Catwoman''. La nueva hestoria cunta que Selina ye una [[prostituta]] y [[dominatrix]] amante de los gatos que se convierte en lladrona de xoyes al ver a Batman n'acciónaición. Aparentemente foi víctima de [[abusu sexual]] per parte del so padre. La so única amiga ye una compañera menor d'edá llamada Holly, que ye violada pola so [[proxeneta]]. Lliberar del xugu del esplotador que la sometía a esa forma de vida, y decide fabricase un disfraz inspiráu nel nuevu héroe que surdió na ciudá: Batman, asonsañando d'esa forma la so [[modus operandi]].
 
Pa enllazar a esti nuevu orixe faía daqué más paecíu al personaxe orixinal. Catwoman tuvo'l so propiu cómic, escritu pola guionista Mindy Newell en [[1989]]. Nesta hestoria afondar nes circunstancies nes que Selina entrenar pa ser Catwoman, la so evolución como personaxe y la so relación cola so hermana Maggie.
Llinia 29:
 
=== [[Batman (serie de televisión)|Batman]] (1966-1968) ===
Na serie de los años sesenta foi interpretada por [[Julie Newmar]] nes temporaes 1966 y 1967, y [[Eartha Kitt]] en solu trés capítulos antes de ser atayáu'l programa en 1968. Na serie, Catwoman yera una de les villanes principales, indiferenciable de los otros y anque amosaba atracciónatraición escontra Batman nun remacariaba n'intentos de matalo al igual que los demás villanos.
 
=== ''[[Batman la serie animada]]'' (1992-1995) ===